niedziela, 7 sierpnia 2016

SECRETS OF BEAUTY

   Jeśli zastanawiacie się, czy warto chodzić na spotkania blogowe, mam na to tylko jedną odpowiedź: tak. Niezależnie czy jesteście ultra znanymi blogerami, którym po każdym wpisie na blogu Internet zawiesza się od szerów i komentarzy, czy też macie ośmiu stałych Czytelników, w tym jeden to Wasza przyjaciółka, a drugi to chłopak lub mama.
   Absolutnie opłaca się poznawać nowych ludzi, a jeśli oni i Ty lubicie prowadzić blog, to temat do rozmowy znajdzie się sam. Serio, serio.
   Jednym z corocznych większych spotkań blogowych jest Secrets of Beauty. Tym razem nie odbyło się nad morzem, a w maju na Saskiej Kępie w Warszawie: w małej knajpce Nana Cafe.
   W kameralnym gronie mogliśmy poznać kilku ciekawostek kosmetycznych, a w tle wciąż pachniały świece z Fabryki Świec Light, którą Wam serdecznie polecam z dwóch powodów: to polska firma (a ja lubię wspierać rodzime inicjatywy) a ponadto jakością spokojnie konkuruje z zagranicznymi woskami. Moja ulubiona świeca to Night Watch.
   Poznałam również firmę Nasine - to nowa inicjatywa kosmetyczna tym razem skierowana wyłącznie do mężczyzn, ponieważ dotyczy jednego (ponoć idealnego) kremu właśnie dla mężczyzn. Ja nie wiem, jak ten krem działa, ale słyszałam, że faktycznie nie zapycha i daje niezłe efekty.
   Natomiast absolutnie zakochałam się w marce Norel oraz Annie Lechowicz, która prowadziła wykład o strukturach lameralnych. Intensywnie testuję ich produkty (zużyłam już tonik łagodzący dla cery wrażliwej).
   Kulminacją spotkania było rozdanie Złotych Jabłek - miałam przyjemność znaleźć się na pierwszej edycji tego wydarzenia.

   Tegoroczni laureaci Złotych Jabłek to:
Blog prowadzony merytorycznie: Arsenic.pl
Blog pisany lekkim piórem: Lifeincolour.pl
Blogowy odkrywca: Twoje Źródło Urody 
Blog zilustrowany bajecznymi zdjęciami: Kosmetyki bez tajemnic
Ulubione miejsce w sieci: Esy, floresy, fantasmagorie
Najlepszy vloger urodowy: Red Lipstick Monster 

   Poniższe marki były sponsorami upominków dla każdego uczestnika SOB:

   Na jakie spotkania blogowe Wy chodzicie?

8 komentarzy:

  1. Świetna relacja i zdjęcia :) Szkoda, że nie mogłam dojechać i Cię poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. potwierdzam, było bardzo klimatycznie i fajnie :-) mnie również zachwycił Norel, mają fantastyczne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. ubolewam nad tym, że blog prowadzę ponad 3 lata a na żadnym spotkaniu jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkania blogerskie są jak najbardziej pozytywne! Poki co udało mi się być tylko na II edycji Meet Beauty, ale mam nadzieję, że to nie koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie byłam na żadnym, jakoś ciężko mi trafić. Prawda jest taka, że będąc nieznanym miejscem w sieci niestety na większość spotkań nie można się dostać. Wiadomo, że zawsze miejsca są ograniczone i nie można zaprosić pół internetu :) Może kiedyś mi się uda :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na SoB byłam na razie tylko jesienią 2015, więc nie miałyśmy wtedy okazji się poznać. Co do Polskich Świec, to sporo dobrego słyszałam o tym zapachu Night Watch; ja aktualnie palę sobie Cappuccino :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow