wtorek, 20 września 2016

CO CHWILĘ KOŃCZY SIĘ JAKAŚ EPOKA

   Dziś świat obiegła wiadomość, że Angelina Jolie i Brad Pitt się rozwodzą - po 12 latach wspólnego życia (w tym dwóch małżeńskiego). Byli ze sobą przeszło przez jedną trzecią mojego życia. Pamiętam smutne rozstanie Brada z Jennifer Aniston. Oczywiście było mi jej bardzo szkoda, ale w końcu pogodziłam się z nowym układem. Żyłam swoim życiem, a gdzieś tam za oceanem Angelina i Brad zbawiali świat oraz adoptowali kolejne biedne dzieci.
                                 fot. FACUNDO ARRIZABALAGA /źródło: PAP/EPA
      Żyjemy w czasach powszechności rozwodów i śmierci wielkich pisarzy, na których miejsce, jak ironizują niektórzy, nie rodzą się nowi. Celebryci stali się dla nas odpowiednikami bogów - istnieją gdzieś na piedestale wspaniałości, glorii, niesamowitych pieniędzy, sławy, czasem rozwiązłości, ale również niedostępnych dla zwykłych ludzi możliwości. Jak mamy funkcjonować my, maluczcy, skazani na pensję minimalną, umowy śmieciowe i miliardy codziennych problemów, jeśli oni nawet nie potrafią pomimo braku strukturalnych niedogodności?
    Baśnie przestają mieć dobre zakończenie i co chwilę kończy się jakaś epoka.

6 komentarzy:

  1. trudno, ich życie .. żal mi tylko ich dzieci..
    Pozdrawiam!❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, chyba każdemu jest smutno bo to była super parka

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja trochę nie rozumiem, czemu we współczesnym świecie ludzie tak przeżywają rozwód gwiazd. Tak samo jak teraz się rozwodzą, tak samo rozwodzili się dawniej, jednie siła mediów urosłą, a każde takie rozstanie urasta do rangi światowego dramatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno nie ma nic na zawsze. W kręgu aktorów i celebrytów to w zasadzie norma, więc nie wiem skąd to larum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie stawiałam sobie za wzór związków celebrytów, u nich wszystko jest jakoś bardziej skomplikowane. Więcej ślubów, więcej rozwodów, mniej szczęśliwych związków. Czy wnika to z zepsucia? ze wścibstwa mediów? nie wiem...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow