niedziela, 16 października 2016

OCZYSZCZAJĄCY NAPÓJ Z SUSZONYCH ŚLIWEK I MAŚLANKI, KTÓRY POMOŻE WAM SCHUDNĄĆ 2 KG

   Przepis na ten napój pojawił się już w poście Z PAMIĘTNIKA ŁASUCHA, ale uznałam, że nie jest tam wystarczająco wyeksponowany, więc przypomnę go tutaj. Co ciekawe - nie udało mi się nigdzie w Internecie znaleźć podobnego przepisu, a ja swój wzięłam z bardzo dawnego numeru Men's Healtha. Zdajecie sobie sprawę, że ta gazeta traktuje o najpoważniejszych problemach mężczyzn, czyli... głównie o sposobach na schudnięcie, zbudowanie masy albo wyrzeźbienie sześciopaku. O seksie, kobietach czy związkach jest tam niewiele, zaś o ćwiczeniach, jedzeniu, kaloriach aż nadto;).
   Przepis na napój jest bardzo prosty!
  
Potrzebujecie:
- opakowania suszonych śliwek
- maślanki lub kefiru.
  
15 śliwek (jak kupuję bez pestek, ale jeśli nie znajdziecie takich, to po prostu wyjmijcie z nich pestki) wrzućcie do szklanki, zalejcie maślanką lub kefirem, przykryjcie i odstawcie. WAŻNE: czynność wykonajcie wieczorem, a szklanki nie wstawiajcie do lodówki! Rano zjedzcie zamiast śniadania albo ze śniadaniem, jeśli znajdziecie w sobie miejsce;).

Co jeszcze musicie wiedzieć?

   Napój stosujcie maksymalnie 2 tygodnie, bo inaczej i tak przestanie działać, a Wy rozleniwicie swój metabolizm.


   Różne wersje koktajli śliwkowo-maślankowych krążą w Internecie, ale ten różni przede wszystkim ilością składników (tylko dwa) oraz brakiem konieczności blendowania. Śliwki w całości będą się dłużej trawić i nie zadziałają AŻ TAK OCZYSZCZAJĄCO jak środek przeczyszczający, lecz w połączeniu z maślanką podkręcają metabolizm na cały dzień i pomogą usunąć złogi z jelit. Pijąc go rano przez 2 tygodnie można zrzucić właśnie około 2-3 kg i ja od dziś znów go piję, bo mam wrażenie, że się nieco zapuściłam.

   Oczywiście jeżeli zdrowie Wam nie pozwala na picie podobnych napojów, to tego nie róbcie - w żadnym razie nie traktujcie mnie jako dietetyka, lekarza czy innej omnipotentnej osoby. Przekazuję Wam po prostu przepis, który u mnie i u wielu osób się sprawdza, ale Ty możesz być wyjątkiem.

   Natomiast jeżeli macie jakieś swoje sprawdzone przepisy na dietetyczne napoje, to dajcie znać, bo jak mówię - biorę się za siebie! :)

15 komentarzy:

  1. Nie lubię śliwek , także nie skuszę się na niego:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi lekarka poleciła Babkę płesznik do picia i pomaga. Jednak przy bardzo chorej tarczycy można zwariować - tyje się z powietrza i puchnie dosłownie w kilka dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musz! spróbować tej babki. Masz nadczynność czy niedoczynność?

      Usuń
  3. 15 śliwek na jeden rzut?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla komfortu i bezpieczeństwa spróbuję w sobotę, bo nie wiem jak mój organizm zareaguje na takie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki, skorzystam, bo zrobienie napoju nie wymaga filozofii ponad to jest smaczny. a aktualnie staram się schudnąć

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile maslanki lub kefiru? I te 15 sliwek na jedna porcje sniadaniowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklanka maślanki lub kefiru, czyli około 250 ml.

      Usuń
  7. Maślanke wypije, a śliwki trzeba zjeść rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowałam i przyznam, że działa pół na pół. Nie schudłam 2 kg ale poczułam się lżej i zmniejszył mi się brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo! I pociągnęłaś temat kolejną dietą?

      Usuń
  9. Czy mialyscie wzdęcia po tym napoju? W pierwszy dzień super, wszystko ok. W drugi dzień wzdęcia okropne, brzuch jakby w ciąży i nie wiem czy to ten napój czy coś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to być po tym napoju, ale wzdęcia występują na początku większości diet.

      Usuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow