piątek, 23 grudnia 2016

CRYSTAL GARDEN ARTDECO #SWAROVSKI ZIMOWA KOLEKCJA ARTDECO

   Na zimę marka Artdeco zaproponowała kolejną limitowaną edycję kosmetyków - tym razem jest to Crystal Garden, która dosłownie i w przenośni lśni kryształkami Swarovskiego.
   Oczywiście jak zwykle marka zaproponowała nowy wzór kultowego kompaktu - ten jednak mnie nie zachwycił. Ot, niewielki śnieżno-fioletowy kwiat ułożony z miniaturowych kryształków dających efekt stempla lub innej wszywki i przylepiony na prawym, górnym rogu puzderka. 
   Natomiast nowe kolory cieni są obłędne i mogą funkcjonować autonomicznie jak również w formie kompletnego zestawu do zimowego makijażu. Kolor 364 na oku wygląda jak przezroczysty, błyszczący się pył. Wspaniale dopełni Wasze sylwestrowe stylizacje.
   Absolutną perełką tej kolekcji jest Crystal Beauty Dust, czyli rozświetlający puder w atomizerze do twarzy i ciała. To maleństwo dostarcza wiele radości. Wygląda uroczo. Zawsze marzyłam o perfumach z taką pompką, ale puder sprawił mi jeszcze większą frajdę. W związku z tym, że można go używać zarówno do twarzy i ciała (i myślę, że w Sylwestra również ładnie wyglądałby na włosach) ja dopełniam nim codzienny makijaż - dwa psiknięcia na policzki nadają twarzy świetlistej magii. 
   Świetliste drobinki są na tyle niewielkie, że na twarzy wyglądają możliwie naturalnie (o ile makijaż naprawdę może taki być), więc nie musicie się obawiać efektu konfetti. Sam puder jest praktycznie przezroczysty, ale przebija w nim nuta delikatnego, zimnego bladego różu.
   Widziałam, że inne marki podchwyciły pomysł pudru w takiej formie - próbowałyście? Jestem ciekawa Waszych opinii!

4 komentarze:

  1. Wygląda ten atomizer uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny atomizer :) uwielbiam takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ten puder jest cudowny, prześliczny, uwielbiam artdeco .Cudownych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow