czwartek, 1 grudnia 2016

KONCEPT NA ZIMOWY STRÓJ DO PRACY #CASUAL

   Uświadomiłam sobie, że ostatnio sporo pieniędzy przepuszczam na ubrania. Przyznajmy również szczerze, że lubię się stroić. Od kilku lat mój gust ewoluował w stylizacyjne dość spójny manifest. Uwielbiam naturalne materiały i okazyjne ceny. Być może kogoś z Was zainspiruję do eksperymentów modowych lub pomogę odnaleźć odpowiedni kierunek w drodze do własnego stylu lub też Wy podpowiecie mi coś ciekawego? Postanowiłam zaprosić Was do mojej szafy!
   Dziś pokażę Wam ładny, stonowany i ciepły strój, jaki ostatnio zakładam do pracy. 
   Mam na sobie:
   - przecenioną spódnicę z Kappahl (40 zł);
   - sweter Montego ze sklepu peek & cloppenburg (65 zł, ale 100% bawełny);
   - skórzane buty z Deichmanna (ok. 200 zł, marka: 5th avenue);
   - czarne rajstopy nie pamiętam skąd;
   - starą białą bluzkę, która dobrze wygląda pod swetrem;
   - spinki z kokardkami z Hebe (2 szt. za 10 zł - kupione wczoraj!).





   Jeśli macie jakieś stare, białe bluzki, które nie są pierwszej świeżości, to zastanówcie się, czy nie wyglądają dobrze pod swetrem. Mnie osobiście szkoda kisić pod grubymi bluzami lub swetrami eleganckie koszule, ale mam kilka nieco znoszonych, ale ładnie wystających zza rękawów.


   Jak się Wam podoba moja propozycje? Jeśli macie pomysły na kolejne - dajcie znać, zwłaszcza, jeżeli potrzebujecie konkretnych inspiracji!

Zdjęcia: Kuchnia Bazylii - zajrzyjcie! 

1 komentarz:

  1. Pięknie. Strój ala grzeczna uczennica lub bibliotekarka 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow