niedziela, 22 stycznia 2017

JAK POWINNA WYGLĄDAĆ PIERWSZA IDEALNA WIZYTA W SALONIE KOSMETYCZNYM?

   Tak naprawdę każda wizyta u kosmetyczki powinna być idealna, ale ta pierwsza determinuje nie tylko Waszą opinię o danym salonie, ale częstokroć opinię o całej branży kosmetycznej. Równolegle zaś uczy Was, czego jako klientki możecie wymagać na wizycie w każdym innym gabinecie kosmetycznym. 
   W związku z tym, że od niedawna mieszkam na Woli, nie posiadam jeszcze ulubionego gabinetu kosmetycznego w okolicy (lubię mieć blisko do takiego miejsca), więc na przykładzie moich zeszłotygodniowych odwiedzin w Healthy Beauty na ul. Gostyńskiej 41 w Warszawie opowiem Wam, jak powinna wyglądać idealna pierwsza wizyta w salonie kosmetycznym.
   Przede wszystkim samo wnętrze musi wzbudzić Wasze zaufanie - wszystko powinno wyglądać higienicznie, sterylnie, estetycznie. Kiedyś weszłam do salonu kosmetycznego, w którym na podłodze walały się niesprzątnięte chusteczki, a materiałowe ręczniki zdawały się służyć jako wielorazowe szmatki dla każdej klientki - natychmiast stamtąd uciekłam. Salon kosmetyczny nie musi być urządzony designersko i według aktualnych trendów wnętrzarskich, ale przede wszystkim powinien nie stanowić zagrożenia dla Waszego zdrowia.
   Dla mnie osobiście jest istotnym, w czym dany salon się specjalizuje - zdecydowanie wolę miejsca ze skromniejszą, ale bardziej dopracowaną ofertą niż kosmetyczne supermarkety, gdzie starają się mi jak najwięcej sprzedać: masaż, makijaż, maseczkę na twarz, nową fryzurę, wszystko.
   W Healthy Beauty trzonem są trzy pakiety zabiegów: masaże, zabiegi na twarz (np. mezoterapia czy kwasy) oraz pielęgnacja dłoni (manicure).
   A teraz jeden z najważniejszych punktów w trakcie wizyty w salonie kosmetycznym - WYWIAD. Zwłaszcza na pierwszej wizycie jest istotny - kosmetyczka Was nie zna, więc musi się jak najwięcej dowiedzieć zarówno o Waszej skórze, jak i Waszych nawykach względem niej, a ponadto powinna zapytać:
   - czy nie bierzecie aktualnie jakichś lekarstw?
   - jaki tryb życia prowadzicie?
   - czy kiedyś stosowałyście kurację zaleconą przez dermatologa?
   - czy jesteście na coś uczulone?
   - czy macie w swoim ciele jakieś sztuczne elementy (np. metalowe płytki)?
   - jakich kosmetyków do pielęgnacji używacie?
   - czy w trakcie wizyt w innych salonach kosmetycznych jakieś zabiegi się nie sprawdziły, spowodowały uszkodzenia, wywołały reakcje alergiczne? 
   Dla mnie to oczywiste, ale... zwróćcie uwagę, czy osoba wykonująca na Was zabieg jest ubrana w strój roboczy (fartuch czy kitel), założyła rękawiczki lub zdezynfekowała dłonie oraz odpowiednio przygotowała Was do niego (na kolejnym zdjęciu widzicie, jak mnie pani Ani z HB pięknie zabezpieczyła z każdej strony).
   Pamiętajcie, że w czasie wizyty w salonie kosmetycznym musicie wiedzieć, co się dzieje - powinnyście być na bieżąco informowane (chyba, że z jakichś powodów sobie tego nie życzycie), co kosmetyczka robi, jakich produktów używa itd.. Więcej! Możecie zapytać o nazwy, producentów, pochodzenie czy składy produktów.
   Ja w Healthy Beauty skorzystałam z zabiegu oczyszczającego - zawierał peeling kawitacyjny w pełnej procedurze wliczając w to maskę z węglem aktywnym, która doskonale oczyszcza pory
   Moja skóra po zabiegu nie była czerwona - wręcz przeciwnie, miałam wrażenie, że jest niezwykle uspokojona i ładnie oczyszczona. Po powrocie do domu już się nie malowałam (to według mnie bez sensu nakładać podkład po takim zabiegu), po tygodniu nie zauważyłam żadnych niepokojących zmian. Wszystko wyszło pięknie!
   Na końcu pani Ania poinformowała mnie, że następnym razem możemy przejrzeć kosmetyki, których używam na co dzień, ponieważ być może któryś z nich sprawia, że nie mogę pozbyć się różnych skórnych bolączek.
   Punktem kulminacyjnym wizyty było wykonanie na moich paznokciach manicure hybrydowego. W Healthy Beauty do niego używa się jednorazowych pilniczków, które po zabiegu są wyrzucane (może je również zabrać do domu). Jeśli traficie do salonu kosmetycznego, gdzie jednym pilniczkiem spiłowuje się wszystkie klientki, to wiedzcie, że jesteście narażone na szereg chorób (od przewlekłych skórnych problemów do HIV i HCV).
   Moje złoto-granatowe paznokcie z ręcznie malowanymi gwiazdkami wyglądają wspaniale i po tygodniu kompletnie widać, by miały się zepsuć.
   W Healthy Beauty obowiązuje tygodniowa gwarancja na manicure hybrydowy - jeżeli w tym czasie z którym paznokciem coś się stanie (odpryśnie się, zejdzie), to w salonie zostanie bezpłatnie naprawiony. Nie wiedziałam, że tak można!


    W ten sposób przeprowadziłam Was przez wizytę w salonie kosmetycznym. Jeśli chciałybyście dodać od siebie jakieś uwagi - zapraszam.
   Posłużyłam się przykładem Healthy Beauty, ponieważ wiem, że mogę Wam to miejsce zarekomendować. Prowadzi je urocza para (Ania i Tomek), z których każde znalazło się na zdjęciach. Sam salon ma bogatą ofertę pielęgnacyjną, jest estetycznie urządzony i znajduje się w dobrym komunikacyjnie miejscu. Wiem, jak trudno znaleźć odpowiedni salon kosmetyczny w Warszawie, więc być może niektórym z was pomogę tym postem :).

    Poniżej informacje o salonie:
Healthy Beauty
http://www.healthybeauty.pl/
ul. Gostyńska 41,

01-165 Warszawa, Wola
+48 731 677 790

Godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek 10:00 - 20:00
sobota – niedziela 10:00 - 16:00 


   PS.: Opowiedzcie o swoich doświadczeniach z salonami kosmetycznymi!

7 komentarzy:

  1. Też wolę, kiedy zakład się w czymś specjalizuje, wtedy wiem, że trafiłam w odpowiednie miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie byłam w salonie kosmetycznym, ale do takiego z chęcią bym się wybrała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko o dobry salon kosmetyczny, ja się już sparzyłam kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post, szukam właśnie dobrego salonu ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    By_natalena
    http://natalena-style.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zwracam przede wszystkim ogromną uwagę na higienę w takim salonie. Chętnie bym poszła na jakiś zabieg i się zrelaksowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście mam już swój ulubiony salon ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow