środa, 19 kwietnia 2017

Koktajl po świątecznym obżarstwie - pyszny i pełen blonnika

   Po świątecznym obżarstwie, w trakcie którego swobodnie spożywaliśmy ciasta, jajka z majonezem i inne mazurki czy pasztety, warto choćby podstępem włączyć do swojego jadłospisu zdrowsze produkty.
   Ja postawiłam na koktajl z awokado, banana i marchewki.
   Skład i przygotowanie (jak zwykle u mnie) bardzo proste.

   Potrzebujecie:
   - 1 awokado;
   - 1 surowej marchewki;
   - 1 banana
   - 1 szklanki niegazowanej wody mineralnej/ źródlanej.

  Sposób przygotowania:
   Wszystko należy obrać, wrzucić do blendera, zalać wodą i na surowo zblendować.
 
   Problem polega jedynie na tym, że w polecany przeze mnie sposób otrzymacie około 3 szklanek stosunkowo gęstego koktajlu. Jeśli zatem nie macie kogo obdzielić nim (albo sami nie czujecie potrzeby opijania się owym koktajlem), to po prostu dodajcie pół awokado (drugie pół zawińcie w sreberko i schowajcie do lodówki - spokojnie dotrwa do następnego dnia), małego banana i małą marchewkę.

  Koktajl będzie jednocześnie lekki, aksamitny, energetyczny i bogaty zarówno w błonnik (marchewka) jak i w tłuszcze nienasycone, lecytynę i witaminę E. No i jest szalenie smaczny.

5 komentarzy:

  1. Brzmi pysznie :) Jeszcze takiego nie piłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mam chęć wyskoczyć do nocnego po zakupy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, brzmi pysznie! W takim razie zrobię na dniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O spróbuje ten koktajl zrobić, przyznam szczerze że kocham smoothie zwłaszcza z bananem :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow