sobota, 29 kwietnia 2017

Komosa ryżowa ze szparagami #pomysłnaobiad #dopracy

   Ostatnio zaniedbałam moje obiady do prac, ale po majówce zamierzam ponownie podjąć moje jednoosobowe wyzwanie. Na szczęście wiosna sprzyja eksperymentom kulinarnym. Codziennie bazarki obradzają w kolejne, sezonowe dary natury. 
   Dziś chciałabym Wam co prawda zaproponować danie, do którego użyłam szparagów w puszce, natomiast absolitnie można już ugotować i dodać do potrawy świeże szparagi.
     KOMOSA RYŻOWA ZE SZPARAGAMI W BIAŁYM SOSIE
Składniki:
- pół szklanki komosy ryżowej;
- szparagi - tyle, ile lubicie;
- kilka łyżek mleka;
- ser pleśniowy typu Lazur;
- białe przyprawy: sól, biały pieprz;
- opcjonalnie można dodać orzechy nerkowce.

   Przygotowanie:
1. Ugotować komosę ryżową zgodnie z instrukcją na opakowaniu.
2. Równolegle przygotować sos: podgrzać mleko (ale nie gotować!), zmniejszyć moc palnika na minimum i powoli dodawać ser. W trakcie dodawania sera sos należy wciąż mieszać.
3. Ugotowaną i odcedzoną komosę zmieszać z sosem. Dodać szparagi i zamieszać, po czym zostawić, by całość doszła.
4. Przyprawy dodajcie wedle uznania:). Jeśli lubicie - dorzućcie do potrawy nwrkowce.

   To znakomity pomysł na obiad do pracy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow