poniedziałek, 5 czerwca 2017

Gdzie zjeść śniadanie w Warszawie? Zestawienie 5 restauracji ze śniadaniami za złotówkę!

   Kiedyś myślałam, że jedzenie śniadania na mieście to szczyt burżujstwa, na które nie stać mnie ani mentalnie, ani finansowo. Okazało się jednak, że to bardzo przyjemny zwyczaj, który praktykowałabym o wiele częściej gdyby nie to, że w ciągu tygodnia rano zazwyczaj pędzę do pracy, a w weekendy - śpię do oporu.
   Na szczęście nawet w moim życiu trafiają się wczesne poranki, które można zagospodarować na śniadanie na mieście. Chociaż w Warszawie jest generalnie dość drogo, to oferta śniadaniowa jest nie tylko modna, ale jednocześnie atrakcyjna cenowo.
   Aktualnie w stolicy niezwykle popularna jest idea śniadań za 1 zł. Kiedy o tym usłyszałam, od razu mój umysł wyruszył na wielką wędrówkę w poszukiwaniu marketingowego haczyka. Okazuje się, że niepotrzebnie. Koncepcja jest prosta: śniadanie w danym lokalu kosztuje 1 zł, jeżeli zamówimy kawę lub herbatę (za którą zapłacimy). Dzięki temu śniadanie kosztuje tyle co kawa/ herbata + 1 zł, co w praktyce oznacza około 10 zł, a to taniej niż zestaw Happy Meal w McDonald's.

    Gdzie w Warszawie zjeść śniadanie za 1 zł?

   - AïOLI
   Od poniedziałku do piątku w AïOLI Cantine Bar Café Deli i AïOLI inspired by MINI śniadania do każdej kawy za złotówkę. Promocyjna cena obowiązuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 12:00.
W weekend do każdego śniadania można zamówić kawę za złotówkę!


  - restauracja Si

    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 11:30 kupując dowolną kawę lub herbatę otrzymacie śniadanie za 1 zł.

   - restauracja Słoik
   Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 11:30 kupując dowolną kawę lub herbatę otrzymacie śniadanie za 1 zł. 
  
   - Momu pieczemy dymem
  Specjalne z myślą o wszystkich zabieganych restauracja MOMU wychodzi naprzeciw i wprowadza do swojej oferty śniadanie do kawy za 1 zł podawane od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do 12:00. (w weekendy do śniadania prosecco w zestawie od 10:00 do 14:00).

 - Trzecia Waza
   Tutaj oferta jest bardzo ciekawa, bo nie dość, że obowiązuje codziennie (czyli również w weekendy!) od otwarcia do godziny 12, to jeszcze w cenie kawy lub herbaty można otrzymać śniadanie za 1, 3, 5, 7 lub 9 zł (lista jest długa i każda opcja znajdzie entuzjastów). Nie byłam tu, ale pójdę w którąś sobotę.



   Post jest niekompletny, bo i moja wiedza na temat śniadań w Warszawie jest szczątkowa, zatem jeżeli (a na pewno!) pominęłam któreś restauracje, w których śniadaniujecie, to piszcie w komentarzach! 

5 komentarzy:

  1. Jadłam śniadanie jedynie w AIOLI. Niestety od 9 zaczynam pracę. Szkoda że te oferty nie są np od 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe miejsca, szkoda, że rzadko bywam w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Berek na ul. Jasnej - płacisz za herbatę 7 zł i pyszne śniadanie dostajesz gratis. :) Byłem wczoraj. Polecam pizzę szakszukę lub hummus śniadaniowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. A jadłaś pizzę w Złotej65? Teraz otworzyli nowy lokal na Wykach 2c i przyznam, że byłam sceptyczna, bo wiadomo jak to jest jak otwiera się drugi lokal - inny kucharz, pizzerman itp. Ale w Złotej to poziom jets ciągle wysoki i nieza;leznie od miejsca zawsze da sie zjesc pizze normalnie bombowa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow