wtorek, 11 lipca 2017

Koktajl z awokado, marchewki, kiwi i banana #koktajlzresztek

   Tak naprawdę to bardzo smaczny i zdrowy koktajl z resztek - zrobiłam go z warzyw i owoców, które ostały mi się w lodówce. Czasem warto rozejrzeć się po mieszkaniu w poszukiwaniu inspiracji na posiłek. Jeżeli zastanawiacie się, czy pewne produkty do siebie pasują, to (o ile nie chodzi o skrajne połączenia typu mleko+kisiel+fasolka szparagowa), to kierujcie się prostą zasadą: z dobrych składników musi powstać coś smacznego.
   Ja w swojej kuchni znalazłam:
   - jeden mały, brązowy i miękki banan;
   - 1 awokado;
   - 2 niewielkie marchewki;
   - 2 sztuki kiwi;
   - wodę niegazowaną.

  Wszystkie składniki obrałam, umyłam, pokroiłam na niewielkie kawałki i zblendowałam z wodą. Zwykle dodaję szklankę wody - dzięki temu otrzymuję około pół litra koktajlu.

   Może tym razem sprawdźcie, czy jakieś zapomniane warzywa oraz owoce nie zaczynają gnić i spróbujcie sporządzić z nich pyszny koktajl :).

3 komentarze:

  1. Pycha :) My ostatnio robiliśmy truskawkowy koktajl, taki sezonowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię robić sobie takie koktajle.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow