piątek, 14 lipca 2017

Które kosmetyki Gosh Copenhagen warto kupić? Makijaż #efektgosh

   Dostaję od Was wiele pytań na temat mojego makijażu na co dzień - czego używam, jakie polecam podkłady przy tak jasnej twarzy, co myślę o odżywkach do rzęs oraz w jaki sposób pielęgnuję włosy. Staram się odpowiadać na bieżąco, ale chyba czasem warto otworzyć kosmetyczkę i napisać o jej zawartości na blogu:).
Dziś chcę Wam pokazać kilka moich perełek od Gosh Copenhagen dostępnych w drogeriach Hebe (uwielbiam ją - kto ogląda moje instastories, ten potwierdzi;)).
   Przyznaję, że ostatnio nie robię sobie mocnego makijażu na dzień - ograniczam się do kresek na oczach, tuszu na rzęsach (pokochałam zalotkę!), podkładu, pudru i różu, który w pośpiechu nakładam czasem w dziwnych miejscach.
   Może nie jest tak, że potrafię wyjść z domu jedynie z mascarą na rzęsach, ale na pewno źle się czuję, jeżeli o niech zapomnę.
   Gosh posiada w swojej ofercie ponad 10 rodzajów tuszów do rzęs. Mam kilka ulubionych i na pewno należy do nich Rebel eyes long wear volume mascara with sea buckthorn - 002 Carbon black. To pogrubiająco-podkręcająca mascara z wygodną, silikonową szczoteczką (nie umiem do końca przekonać się do klasycznej), która ładnie rozdziela rzęsy. Kosmetyk daje widoczny, ale wciąż naturalny efekt.
   Zdecydowanie polecam Wam zakup zalotki - to takie małe, nieco przerażające urządzenie, którego kiedyś się nieco bałam, a dziś nie mogę bez niego funkcjonować. Każda mascara będzie lepiej wyglądać na delikatnie uniesionych rzęsach :).
   Lubię podkłady Gosh Copenhagen za jasne pigmenty, które nie utleniają się w połowie dnia na żółto. Jak widzicie - mam sporą kolekcję podkładów tej marki: kryjący (11 porcelain), mineralny prasowany BB (kolor: 02) oraz nawilżająco-wygładzający (002). Zwłaszcza ten ostatni jest odpowiedni na lato w Polsce: gdy rano wieje wiatr, w południe robi się nieznośnie gorąco i duszno, a wieczorem rozpętuje się burza. Gosh #foundation drops 002 - hydrating soothing koi i nawilża skórę dzięki zawartości oleju arganowego oraz Antidermu. Sam kosmetyk jest lekki i daje skórze efekt naturalnego wygładzenia, a nie ordynarnej maski. Podoba mi się też pipetka do nakładania kosmetyku - ręce się nie brudzą:).
   Od święta lubię sobie (głównie do zdjęć) rozświetlić twarz.
   Lumi drops - rozświetlacz w płynie do twarzy i ciała 15ml to uniwersalny produkt, który można dodać do ulubionego podkładu albo balsamu do ciała. Zależy od tego, gdzie chcecie mieć więcej blasku. Ja mam kolor: 002 (vanilla), natomiast więcej znajdziecie na stronie internetowej Gosh Copenhagen.
   Natomiast moim ostatnim odkryciem jest olejek do ust (lip oil): wygląda jak błyszczyk, ale służy nie tylko poprawieniu wyglądu warg, ale również ich pielęgnacji. W skład formuły wchodzą: olej z rokitnika, olej arganowy, olej macadamia, olej moringa oraz Cosphaderm® MultiMEG - ekstrakt z kory z drzewa Magnolii, o silnym działaniu antybakteryjnym i antyoksydacyjnym.
   Pudru i różu używam z innych marek (na pewno o nich za jakiś czas napiszę), natomiast jeżeli chcecie osobiście przetestować kosmetyki Gosh Copenhagen, polecam Wam udać się do najbliższego Hebe. To moja ulubiona drogeria. Jeżeli mieszkacie w Warszawie, to może kiedyś się w którejś spotkamy?:)

zdjęcia: Marta z bloga Kreuje Swoje Życie

4 komentarze:

  1. Masz taką delikatną urodę, że jest Ci pięknie i bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosh ma świetne kosmetyki! Muszę do nich wrócić bo ich kredki powalają na kolana! Kuszą mnie bardzo też te rozświetlające krople :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ich podkład Xceptional wear i bardzo go lubiłam, chyba wróce do ich produktów :) Ten rozświetlacz w płynie wygląda przepięknie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Spinki i Szpilki | blog lifestylowy | blog modowy | blog kosmetyczny | blog kulinarny

Follow