(PISTACJA + MAGNOLIA) * DOVE = IDEALNY PREZENT NA DZIEŃ MATKI

26.5.14

   Uwielbiam lody pistacjowe. W taką pogodę (kiedy w Warszawie skwar) mogłabym ograniczyć do nich wszystkie posiłki. Uwielbiam również ich słodko-orzechowy zapach. Mmmm....! Przywodzi mi na myśl ekskluzywne przyjęcie 
w pięknym ogrodzie.
   Marka Dove jakby wyczuła moją słabość do pistacji i do swojej oferty dodała "Żel pod prysznic z kremem pistacjowym i magnolią Dove Purely Pampering" oraz "Odżywczy balsam do ciała z kremem pistacjowym i magnolią Dove Purely Pampering". 
Piszę o nich razem, ponieważ nie wyobrażam sobie, by je rozdzielać.




   Żel ma (przede wszystkim!) niesamowite właściwości nawilżające (Formuła Nutrium Moisture™), co w upalny dzień ma szczególne znaczenie. Skóra potrzebuje dodatkowego nawodnienia i szczególnej opieki. Sam balsam może nie wystarczyć. Oczywiście po użyciu kosmetyku na całym ciele czuć wspaniały aromat pistacji...!
   Balsam to z kolei lekki i szybko się wchłaniający produkt idealny właściwie dla każdego rodzaju skóry. Stanowi bardzo dobre uzupełnienie pierwszego kroku pielęgnacji, którym był żel. Wzmacnia efekt nawilżenia i odżywienia, a ponadto relaksuje skórę. Po użyciu miałam wrażenie totalnego odprężenia:).




   Czy polecam ten zestaw? Niech najlepszą rekomendacją będzie fakt,
że moja mama w torebce z prezentami z okazji Dnia Matki znalazła 
m.in. taki zestaw. Teraz obie pachniemy pistacją:).
   
   Ach, zupełnie zapomniałam - zarówno pistacja jak i magnolia (w mojej recenzji trochę przytłoczona pistacją) mają szeroko pojęte działanie przeciwnarażeniowe. 

Pistacje – są bogatym źródłem antyoksydantów, witamin z grupy B, A i E – zapobiegają przedwczesnemu starzeniu się skóry i dbają o jej młody wygląd.
Magnolia – ekstrakt z tej rośliny wykorzystywany jest w kosmetykach ze względu na właściwości kojące spowalniające powstawanie zmarszczek.


Warto o tym pamiętać przy wyborze kosmetycznych prezentów dla mam:).

A Wy czym obdarowaliście Mamy?:)


PS.: Pisałam tę notkę jeszcze przed oberwaniem chmury!!! :)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

2 komentarze

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook