WŁOSY NA BACZNOŚĆ! POD MASKĘ:)

30.5.14

   Do tej pory zupełnie ignorowałam fakt istnienia maseczek do włosów. Po pierwsze: nie darzyłam moich włosów sympatią (trudy zapuszczania - znacie?), a po drugie... nie lubiłam używać czegokolwiek prócz szamponu. 
   Dziś mam długie włosy, o które lubię dbać i dlatego coraz częściej sięgam nie tylko po kosmetyki do mycia, ale też do pielęgnacji włosów: odżywki, maseczki itp. ...

   Z tego co kiedyś czytałam, latem lepiej używać odżywek i maseczek "do spłukiwania", a zimą "bez spłukiwania". Mam nadzieję, że dobrze to zapamiętałam, bo ściśle się stosuję do tych zaleceń;).

   Marka "Dove" zawsze kojarzyła mi się z aksamitnymi balsamami do ciała - od niedawna zakres jej konotacji obejmuje też włosy. Ekspresowa maseczka regenerująca do włosów Dove Intensive Repair to sprawiła. Zazwyczaj głowę myję rano (wszystko lepiej się wtedy układa), dlatego opowiem Wam, jak witam niektóre dni z tą maseczką:).



   Najpierw myję włosy ulubionym szamponem. Następnie w mokre włosy wmasowuję maskę Dove (ale nie od nasady włosów!) i po kilku chwilach (wg instrukcji powinna byś to minuta, ale u mnie w praktyce 1-2 min.) wszystko spłukuję i suszę włosy. 
   Jak się czuję? Po pierwszym razie, choć mam bardzo wysuszone włosy, nie czułam nadzwyczajnej różnicy, ale po dwóch kolejnych - ogromną. Włosy dużo łatwiej się rozczesywały i nie zapętlały się od razu. Zaczęły się ładnie układać. Są bardziej sprężyste i mocniejsze.
   Z opisu producenta wynika, że ta maska chroni i zapobiega łamaniu końcówek, a jednocześnie (m.in. dzięki cząsteczkom FIBRE ACTIVES) pomaga odbudować zniszczony włos - bez obciążania go. 
   Myślę, że jeżeli włosy są bardzo zniszczone, maseczkę trzeba używać możliwie regularnie - jednakże jestem również skłonna traktować ją jako "eliksir przed galą", czyli używać ją przed ważnymi wydarzeniami, by natychmiastowo dać włosom moc energii.

   A Wy jak myślicie? Używacie maseczek do włosów? Jak je pielęgnujecie?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

10 komentarze

  1. z Dove maseczki jeszcze nie miałam, ale szampony bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A suchego szamponu z Dove używałaś? Ja się przymierzam;).

      Usuń
  2. Też nie miałam maseczki z tej firmy ale szampony i mydła owszem i są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic do włosów z tej firmy, ale ich mydła i żele pod prysznic uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jest na sali ktoś, kto używał suchego szamponu?:)

      Usuń
  4. Ja jakoś nie przepadam za kosmetykami do włosów Dove, suchego szamponu z tej firmy też nie miałam :) Za to bardzo lubię ich balsamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Dove każdy znajdzie dla siebie coś miłego:).

      Usuń
  5. Mi średnio podpasowało kosmetyki Dove do włosów:) Wole te do ciała ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook