60 SEKUND DLA WŁOSÓW

18.6.14

   Kolejnym krokiem w pielęgnacji włosów z Dove jest 60 sekundowa terapia Dove intensive repair. Postanowiłam ją wypróbować jako urozmaicenie mojej codziennej, rutynowej wręcz pielęgnacji. 


   Jedna porcja maseczki znajduje się w ampułce - to zapobiega zużywaniu zbyt dużych porcji kosmetyku. Ja mam do tego tendencję;). Na opakowaniu napisane jest, by maseczkę trzymać na włosach 60 sekund. Myślę, że jest to uzasadnione, bo działanie preparatu jest naprawdę intensywne - odkąd używam Dove do włosów, moja fryzura jest dużo ładniejsza, a same włosy łatwiej się rozczesują i są gładkie.
   Polecam tę maseczkę zwłaszcza na wakacyjne wyjazdy - małe opakowanie wszędzie się zmieści:).

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

7 komentarze

  1. Nie używałam jeszcze tej maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam żadnej maseczki na włosy jeszcze tylko odżywki a więc czas najwyższy...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam odżywkę z tej serii i jakoś mnie nie przekonała szczególnie - dobra i tyle :) Na maseczkę raczej się nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tymi ampułkami, ma się pewność, że nakładamy odpowiednią ilość produktu i nic się nie marnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wypróbuję na jakimś wyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię szampon Dove z nutriolejkami, i taką odzywkę dwufazową, a dzisiaj zakupiłam dwie ampułki powyższej terapii. mam włosy kręcone i suche jak pieprz- a raczej siano- i ciekawa jestem, jak poradzi sobie z tym ta odżywka... jak dotąd wszystko do włosów oprócz właśnie wspomnianego szamponu Dove- zawiodło mnie i tyle

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny sposób dla osób, które nie mają czasu na długie trzymanie odżywek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook