CIENIE (WORKI) POD OCZAMI PANNY MŁODEJ

14.6.14

   Jak wiecie (lub nie) za miesiąc biorę ślub. Postanowiłam zadbać o moje cienie pod oczami. Oczywiście nie mam na myśli hodowli - raczej: eksterminację;). Pomaga mi w tym "Łagodzący roll-on pod oczy" marki Iwostin.


   Używam go od ponad dwóch tygodni - stosuję kosmetyk rano i wieczorem po oczyszczaniu, a przed nawilżaniem. Chłodna kulka robi mojej skórze tak miły masaż, że możliwie przedłużam chwilę aplikacji. Preparat bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia po sobie żadnego śladu... Prócz efektu: cienie pod oczami przestały się powiększać. Cieniutka skóra pod oczami jest coraz bardziej nawilżona, a moje (nie bójmy się użyć tego słowa) "worki" powoli zanikają. Wiem, że jeżeli dołożę do tego długi, zdrowy sen - będę mieć świetliste i pogodne spojrzenie, a nie zmęczone i smętne. "Kulka" zostanie ze mną również po ślubie, ponieważ jako mężatka zamierzam dbać o siebie jeszcze bardziej niż jako panna:).

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

11 komentarze

  1. Dobrze że Ci służy, dla mnie jest za słaby. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie cienie pod oczami są uwarunkowaniem biologicznym, więc niestety już dawno temu zwątpiłam, że coś można z nimi zrobić :P Staram się jedynie chować je pod warstwą korektora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś mi poleciła jakiś super korektor, byłoby pięknie:).

      Usuń
  3. To jest świetny produkt dla mojego męża :-) Worki pod oczami to ma nawet wtedy kiedy się wyśpi :-) P.S. Po ślubie też się Kochana z miłości do męża nie wyśpisz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że znalazłaś produkt, który pomaga niwelować problem cieni oraz worków ;) Wiem jak to denerwuje bo też mam taki problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym go wypróbowała, skoro dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieni pod oczami nie mam, ale podoba mi się ten produkt ze względu na sposób aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się sprawdza, ja nie miałam jeszcze okazji go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ale dobrze że jesteś z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook