CO NOSZĘ W TOREBCE W UPALNE DNI?

7.6.14

   Oczywiście wiem, że kobiety tak naprawdę nigdy się nie pocą. Zakładam jednak, że skoro "cuda się zdarzają", napiszę jednak o najlepszych wg mnie antyperspirantach i dezodorantach:).



   1. Dove Invisible Dry - dezodorant przetestowany ponoć na 100 kolorach!
Myślałam, że będzie nieskuteczny - ta marka kojarzy mi się bardziej z pielęgnacją niż ochroną. Błąd! Okazało się, że teraz to mój ulubiony produkt, przeznaczony do walki z potem:). Faktycznie nie brudzi ubrania, nie zostawia białych śladów i przyjemnie nawilża skórę. Bardzo wydajny. Mam go ciągle w torebce - na wszelki wypadek:).

2. Rexona MAXIMUM PROTECTION - oprócz tego, że działa, to jeszcze bardzo ładnie wygląda:). Szybko się wchłania, nie brudzi. Można mu zaufać w kryzysowej sytuacji:). Polecam jako znakomity kosmetyk przed wszelkim wysiłkiem fizycznym. Nie zdziwcie się, jeżeli Wasz facet zacznie go Wam podbierać.

3. Rexona Dezodorant Aloe Vera - wydajny i godny zaufania towarzysz upałów. Jest delikatny dla wrażliwej skóry pod pachami. Uwielbiam go!

4. Rexona antyperspirant Aloe Vera -ma honorowe miejsce na półce w mojej łazience. Nie zostawia śladów na ubraniach, szybko się wchłania... i to Rexona:). Od lat używam Rexony w kulce i śmiem twierdzić, że Aloe Vera to jedna z najlepszych odsłon tych produktów.

Wy czego używacie w takie upały? Jak sobie radzicie?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

11 komentarze

  1. Też mam Rexone MAXIMUM PROTECTION.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się teraz polubiłam z garnierem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam właśnie dezodorantów z Rexony, bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz dobre wyposażenie w torebce, a jakoś nie noszę przy sobie takich produktów, ale Rexone bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja jakos w torebce tez nie nosze takich cudow ;) widze, ze rexona u Ciebie wygrywa z innymi markami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma do niej słabość, odkąd obejrzałam reklamę, w której dziewczyna przechodzi obok super faceta, a później obiega wieżowiec tak, by znów obok niego przejść - i przed tym wejściem psika się rexoną. Znacie tę reklamę? Nie mogę jej znaleźć na youtubie ani nic. W każdym razie - po tym spocie kupiłam swoją pierwszą rexonę:)

      Usuń
  6. Czy Rexonę Maximum dostanę np. w Rossmannie? wiem, że była w ShinyBox'ie ale ja tego nie kupuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w Rossmannie za dwie dyszki:)
      http://www.rossnet.pl/Produkt/Rexona-Maximum-Protection-Antyperspirant-w-kremie-dla-kobiet-Everyday-Fresh,322788,promocja14

      Usuń
    2. Jeżeli naprawdę jest tak dobry to też będzie wart swojej ceny :)

      Usuń
  7. Rexona Aloe Vera jest nawet znośna ;)
    Lubię ją za delikatny zapach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook