EFEKTYWNA EFEKTIMA EUFORYCZNIE EGZEMPLIFIKUJE EFEKTY :)

16.6.14

  Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych maseczkach - i tym bardziej ich nie używałam. Byłam zatem bardzo ciekawa efektu, który sugeruje nawet nazwa:).
   Na pierwszy rzut poszła maseczka glinkowa oczyszczająca (na zdj. z prawej). Chciałam zrobić dla Was zdjęcie swojej zielono-brązowej twarzy, ale w końcu się zawstydziłam. Chyba nie chciałabym, żeby na blogu pojawiło się moje zdjęcie w trakcie SPA;).


   Po jednej aplikacji ciężko (niestety) powiedzieć mi cokolwiek o długofalowych korzyściach z używania produktu. Wiem jedno: maseczka bardzo uspokaja skórę i ładnie ją oczyszcza. No i lubię maseczki, które zasychają na buzi:). Nie uczula. Myślę, że to ciekawe urozmaicenie codziennej pielęgnacji.
   Druga maseczka ma działanie nawilżające. Ładnie uspokaja buzię, ale minusem (dla mnie) jest to, że nie powinno się jej zmywać, tylko trzeba ją zostawić do wchłonięcia na noc. Osobiście najbardziej lubię, gdy tego typu produkt można zmyć:). Jestem zadowolona z obu produktów, ale moim faworytem jest zdecydowanie zielona maseczka, choć obie mogę rekomendować:). Znacie, używacie?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

7 komentarze

  1. No to dopiero tytuł - łamaniec jezykowy! :D
    Ja też pierwszy raz widzę takie maseczki ale lubię wszelkie glinki :)
    Co do pozostawiania na noc,tego też nie lubię, boję się ze jednak specyfik przez noc pozapycha pory i zamiast ślicznej buźki rano wstanę z paskudami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą maskę oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale wypróbuje z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nie moge sie przekonac do zostawiania maseczek na buzi przez cala noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie lubię stosować maseczki do twarzy, choć w saszetkach u mnie dość rzadko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook