EISENBERG NA WYSPIE BEZLUDNEJ

8.6.14

   Eisenberg to marka, która swoimi produktami świadczy zabiegi plastyczne. Naprawdę! Efekty są podobnie spektakularne!!! Jestem ich ogromną wielbicielką. Po jednorazowym użyciu czegokolwiek z oferty Eisenberga, moja skóra wygląda w najgorszym przypadku jak nowa. Niezależnie czy korzystam z tych produktów regularnie czy nie. 
   Pokażę Wam, jakie mam skarby z Eisenberga!



   Dwufazowy Płyn do Demakijażu Oczu Eisenberg to (wg mnie) najlepszy tego typu kosmetyk na rynku. Używałam go bardzo oszczędnie i dzięki temu wystarczył mi na kilka miesięcy, ale myślę, że przy trochę bardziej beztroskim stylu korzystania, można się nim cieszyć około dwóch-trzech miesięcy.
   Po zmieszaniu dwóch warstw i aplikacji na delikatną skórę pod oczami,  czułam ukojenie. Makijaż schodził śmiesznie łatwo. Po dwóch tygodniach od pierwszej aplikacji odniosłam wrażenie, że skóra pod oczami stała się bardziej napięta i nawilżona. W wyjątkowe dni zmywałam całą twarz tym płynem - efekty nie byłyby bardziej olśniewające, gdybym używała płynnego złota: jasna, błyszcząca skóra; czyste pory, brak przebarwień. 
   Pustą butelkę mam do teraz.

   Krem pod oczy Eisenberg
   Ulubiony kosmetyk mojego narzeczonego - człowieka, który ma całą baterię wszelakich kremów pod oczy - ponoć tylko ten jeden z Eisenberg potrafi całkowicie zlikwidować ogromne podkowy pod oczami. Działa już po pierwszym użyciu, ale w momencie zaprzestania używania - efekty nie giną.
   Jeżeli macie trochę pieniędzy przeznaczonych na prezent na Dzień Ojca, to polecam ten krem. Praktycznie każdy mężczyzna narzeka na łysienie (nawet, gdy ma długie, gęste włosy) i cienie pod oczami, naprawdę. I taki krem z pewnością by ucieszył większość ojców. 

Eisenberg Pure White Correcteur Lumiere - NOWOŚĆ
   Jedna z nowości (na zdj. w środku) marki Eisenberg. Wspaniały krem nawilżający, wyrównujący koloryt skóry, naciągający skórę i niwelujący zmarszczki. Używam od wielkiego dzwonu - ale efekt za każdy razem jest powalający.


   Kosmetyki marki Eisenberg traktuję z czcią i honorami. Używam ich oszczędnie. I za każdym razem jestem bardzo zadowolona. Gdyby było mnie na to stać (to luksusowe kosmetyki również w kontekście ceny), miałabym w domu każdą pozycję tej firmy. Maseczki, balsamy, kremy, żele... Wszystko:). 
Gdybym musiała wybrać jakąś markę, zabrałabym Eisenberga na bezludną wyspę.
   Kosmetyki Eisenberg są dostępne na wyłączność w perfumerii Sephora.

   Wy jaką markę zabrałybyście na bezludną wyspę? Też Eisenberga?

  

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

8 komentarze

  1. Świetne perełki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej marki mam szczególny sentyment ;) Moim faworytem jest maseczka nawilżająca o konsystencji żelu, która daje spektakularne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe skarby...również mi się marzą, może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z tej firmy więc się nie mogę wypowiedzieć ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie można dostać te kosmetyki? i za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eisenberg jest dostępny na wyłączność w Sephorze.

      Płyn do demakijażu oczu - 219 zł: http://www.sephora.pl/Pielegnacja-Twarzy/Demakijaz-i-Oczyszczanie/Oczy/Czysty-Dwufazowy-Plyn-do-Demakijazu/P1599005

      Krem pod oczy: 329 zł - http://www.sephora.pl/Pielegnacja-Twarzy/Nawilzanie-i-odzywianie/Kontur-oka/Krem-Kontur-Oczu-i-Ust/P1854

      :)

      Usuń
  6. Muszę wypróbować coś tej marki,świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook