Opalanie z Eisenbergiem

28.6.14

   Zamierzam po raz kolejny zachwycać się jedną z moich ulubionych marek kosmetycznych, czyli Eisenbergiem. Dziś w kontekście opalania:).
   Mam na myśli "Sublime Tan" z nowej serii "Trio - Moleculaire", a w skrócie: cudo zamknięte w eleganckiej, szklanej buteleczce. Ten kosmetyk upodobał sobie mój narzeczony: używa go zdecydowanie częściej niż ja! Z drugiej strony - zupełnie mu się nie dziwię, w końcu mnie powstrzymuje jedynie brak czasu, którego mój przyszły mąż (freelancer) ma chwilami trochę więcej. 



   Sublime Tan to płynne złoto zamknięte w eleganckim flakonie. Myślę, że osadnicy na Dzikim Zachodzie mogliby obrać je sobie za cel poszukiwań.
   Produkt jest bardzo wydajny - wystarczy kilka kropel olejku na pokrycie całego ciała. Nie ma (na szczęście!!!) zapachu typowego dla większości tego typu produktów. Nie zatyka porów, nie "maśli się", szybko się wchłania i nie zostawia na skórze tłustego filtru.
   Kosmetyk należy aplikować na kilkanaście minut przed wyjściem na słońce. Moja rada: warto skorzystać z niego nie w trakcie pierwszej kąpieli słonecznej, a którejś z kolei, by skóra była przygotowana na delikatne złocenie słońcem. 
   Jesteśmy zachwyceni tym produktem, ale... jeżeli to Eisenberg, to nie maco się dziwić;). 
   Kosmetyki marki Eisenberg są dostępne na wyłączność w Sephorze - Sublime Tan 100 ml/ 239 zł.

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

4 komentarze

  1. O taki mogę mieć..Tylko ta koszmarna cena :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, nie ma co się oszukiwać - nie uzyskamy oszałamiającej jakości za 15 zł;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook