Peeling do twarzy z bursztynem i minerałami morskimi z THE SECRET SOAP STORE

20.6.14

   Od dawna używam tego peelingu, ale nie recenzowałam go... Czasem tak mam: przyzwyczajam się do jakiegoś produktu, lubię go coraz bardziej... i dopiero, kiedy muszę rozciąć tubkę, by otrzymać jeszcze jedną porcję kosmetyku, przypominam sobie o recenzji:).
  


   Peeling do twarzy z bursztynem i minerałami morskimi
marki THE SECRET SOAP STORE był (i jest jeszcze!) jednym z najmilszych i najbardziej wakacyjnych pilingów, z jakich korzystałam zimą! Miła w dotyku brązowo-zielona maź przyjemnie drażniła moją skórę: czułam wyraźnie, jak jej magiczne składniki przenikają do całej mojej twarzy! 
   Peeling nakłada się jak maseczkę - na oczyszczoną buzię, na kilka minut. Jeżeli nie ściągamy go zbyt długo - zasycha. Po zmyciu skóra (a na pewno moja) wygląda świeżo i jasno, jakby kosmetyk łagodził wszelkie stany zapalne. Jest również gładka jak po depilacji :).
   Polecam używać tego peelingu dwa razy w tygodniu, najlepiej wieczorem. Po kilku użyciach zauważycie, że Wasze pory są coraz bardziej czyste, a skóra ma wyrównany koloryt. Ten preparat nie wysusza skóry - dzięki zawartości alg morskich, nawilża ją, dzięki czemu naprawdę pomaga w pielęgnacji. 
   Jeżeli zastanawiacie się, czy warto kupić, a moje zdanie jest dla Was istotne: polecam Was ten kosmetyk!
   Maseczka jest dostępna w sklepie SPAKOSMETYKI - znacie, lubicie?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

6 komentarze

  1. Chyba warto spróbować.....
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten peeling. Ja na razie z TSSS miałam tylko krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja zaraz sprawdze sobie ten sklepik, bo musze przyznac ze marki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. THE SECRET SOAP STORE znam tylko z blogów, kusi, ale nie miałam jeszcze okazji testować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook