WARTO MIEĆ WIECZÓR PANIEŃSKI:)

30.6.14

  Jak każda przyszła panna młoda jestem monotematyczna - czyli w każdym temacie potrafię odnaleźć nawiązanie do ślubu. Staram się nie unaoczniać tego na blogu (z różnym skutkiem), ale tematu prezentów z Wieczoru Panieńskiego nie mogę pominąć.
   Moja Fantastyczna Świadkowa zorganizowała ten dzień jako pełen przygód - rozpoczęłyśmy od SPA (masaż, zabiegi na twarz i - uwaga! uwaga! - kapsuła, dzięki której chudnie się za jednym razem 2 kg, serio), następnie weszłyśmy do limuzyny i pojechałyśmy na imprezę! :)
   Oto ja z moją Świadkową:). Poranne SPA było prezentem od Niej - dziękuję!:).



 To totalny skrót tego, co się działo:).



   I prezenty:). Dostałam tyle kosmetyków, że starczy mi na recenzje do końca lipca:). W pewnych produktach zdążyłam się już zadurzyć (Organique - love, Ziaja - uwielbiam!; żurawinowy żel i balsam do ciała uzależniły mnie, a truskawkowy peeling obecnie jest na wykończeniu;)). "Kobiety władzy PRL" czytam w wannie, a kule do kąpieli i te małe kuleczki użyjemy już po ślubie:).
   Oprócz tego, co widzicie na zdjęciu, otrzymałam również pakiet zabiegów na ciało do ekskluzywnego salonu kosmetycznego od pewnej super charakteryzatorki Kasi:). No i... cały Wieczór Panieński: limuzyna, tort z panem i ogólna impreza były prezentem od wszystkich dziewczyn! :) DZIĘKUJĘ!!! :)



 Jeżeli zastanawiacie się, czy warto mieć Wieczór Panieński - odpowiadam krótko: bardzo. Dajecie tym okazję do wspólnego świętowania wspaniałego dnia, jakim jest ślub:). Z osobami, które są Wam bliskie i dobrze Wam życzą. Absolutnie się cieszę, że mój Wieczór tak wyglądał:).
   Jak wyglądały Wasze?:)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

13 komentarze

  1. Super! WIdać, że impreza udana :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wyobrażam sobie żeby go nie było :) widać, że się świetnie bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to była impreza super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ci zazdroszczę :) ja nie miałam wieczoru panieńskiego i teraz trochę żałuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam takie myśli, ale cieszę się, że im nie uległam;).

      Usuń
  5. Mój wieczór panieński jeszcze przede mną, chociaż pewnie nie będę robić nic specjalnego z tej okazji. Choć czasu zostało tyle, że jeszcze kilka razy zdążę zmienić zdanie :D Najważniejsze, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl - ja tez byłam sceptyczna do tego, a okazało się, że było świetnie:). Pogadaj ze Świadkową;).

      Usuń
  6. Będziesz przepiękną Panną Młodą :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś cudowny wieczór panieński :D Takie o jakim marzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się obłowiłaś w prezenty :D Można rzec, że wieczór panieński pełen wrażeń :) Fajny pomysł z tym SPA, taka chwila relaksu przed wieczorną zabawą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook