123 PYTANIA DO KOSMETYCZKI - niektore odpowiedzi zaskakują!

1.7.14

   Dziewczyny naprawdę dużo wiedzą na temat "babskich" spraw: od depilacji, przez opryszczkę, tampony, warzenie się podkładu aż do bielizny wyszczuplającej. Przeglądając książkę "123 pytania do kosmetyczki" (Grupa Wydawnicza Foksal), pomyślałam, że pewnie nic ciekawego w niej nie znajdę.

   Do pomyłki przyznałam się już po pierwszym, przypadkowym otwarciu książki. Strona 99, rozdział: "Jak walczyć z cellulitem". Pytanie: "Czym wyróżniają się skuteczne preparaty antycellulitowe?". Od samej odpowiedzi czuję, jak moje uda zmniejszają swoją objętość - wyciąg z bluszczu, kofeina, miłorząb japoński... Każdy z tych składników odpowiada za coś innego w trudnym procesie niwelowania cellulitu. Nie wiedziałam.
   Otwieram książkę po raz kolejny. Strona 53, rozdział: "Hormony i włosy - dobry układ". Przepis na maseczkę bananową wykorzystam na pewno.
   Strona 14, rozdział: "Oczyszczanie gdy potrzeba". Charakterystyka kwasów. Hurra! Nareszcie będą mogła zrozumieć, na czym polega ten zabieg. Zbieram się na niego od dawna.
   Mogłabym opowiadać Wam strona po stronie, ilu ciekawych rzeczy można dowiedzieć się z tej książki, ale chyba lepiej, żebyście same się przekonały:). Ta pozycja porusza i systematyzuje wiele frapujących tematów - depilację miejsc intymnych, choroby skóry, typy makijażu, hormony itp.. 
   Polecam jako małą encyklopedię kosmetyczną.

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

9 komentarze

  1. świetna książka, poszukam jej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, ale chętnie kiedyś się z nią zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa i przydatna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa ta książka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem po studiach kosmetologicznych, więc większość z przytoczonych przez Ciebie informacji nie jest mi obcych, a mimo to chętnie zajrzałabym do tej książki. Lubię takie tematyczne ciekawostki związane z urodą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szacun za te studia - słyszałam, że są naprawdę trudne. Najlepsze kosmetyczki zazwyczaj mają takie wykształcenie. Tym chętniej będę czytać Twojego bloga! :)

      Usuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook