AKSAMITNA SKÓRA Z DOVE

6.7.14

   Bardzo rzadko (a nawet wcale!) zdarza się, by zapach wanilii mnie nie irytował. Tym razem udało się to "Odżywczemu kremowi do ciała: Masło Shea z Wanilią" Dove


   Bardzo lubię to półokrągłe opakowanie charakterystyczne dla kremów do ciała Dove. Jako mała dziewczynka lubiłam kupować je dla Mamy z okazji urodzin albo imienin. Wydawały mi się takie eleganckie...! Dziś się to nie zmieniło:).
   Praktyczne pudełko sprawia, że używanie tego balsamu jest bardzo wygodne. Sam kosmetyk łatwo się wchłania, pachnie delikatnie wanilią i...jakby orzechami? Aż chce się jeść:).
   Polecam ten krem szczególnie na lato, gdy skórę często pozostawiamy samemu słońcu:).

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

6 komentarze

  1. bardzo lubię produkty dove, w tym ich balsamy do ciała, po których skóra jest aż aksamitna w dotyku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubię szampony z Dove, ale do ciała nie miałam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, dopiero teraz zobaczyłam Twój komentarz, że chyba widziałaś mnie na Metrze Służew :) To mogłam być ja, bo mieszkam niedaleko. Szkoda, że nie podeszłaś, bo miło by mi było Ciebie poznać osobiście, ale mam nadzieje, że będzie jeszcze kiedyś okazja. Ściskam ciepło :*
    P.S. Dove też lubię i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam kremów, maselek czy balsamow z dave, ale opakowanie faktycznie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook