CZASEM ŻAŁUJĘ, ŻE JUŻ NIE FARBUJĘ WŁOSÓW...

8.7.14

   ...używałabym wtedy Timotei do włosów farbowanych. Wiele moich koleżanek używa tej marki i ja chwali jako przyjazną dla włosów, aktualnie stylizowanych na inny niż naturalny kolor.


   Godnym zestawem do polecenia jest na pewno ten ze zdjęcia - odżywka i szampon "Wyrazisty kolor" z Timotei nadają włosom blasku oraz sprawiają, że narażone na częsty kontakt z farbami tracą nieestetyczny mat.
   Kiedy jeszcze (jakieś sześć lat temu) dość często zmieniałam barwę moich włosów, to była jedna z niewielu marek, której produkty umiały utrzymać moją fryzurę w dobrej kondycji. Sprawić, by włos był dobrze nawilżony, błyszczący i ładny.
   Używacie?;)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

13 komentarze

  1. Nie używałam jeszcze tej serii z Timotei.

    OdpowiedzUsuń
  2. To juz wiem dlaczego nie znam tej serii - do farbowanych ,a ja nie farbuję:)
    Ale ogólnie lubię ich szampony,teraz stoi u mnie z różą z jerycha ( czy jak się to tam pisze) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej serii od Tomotei ale widzę ze jest niezły

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakoś nie mam przekonania do produktów Timotei :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej wersji akurat nie używałam, ale z niektórych szamponów tej firmy byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze ich. Obecnie używam kosmetyki z Aussie i sprawują się bardzo dobrze.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Timotei ma śliczne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo 25lat na karku nigdy nie farbowałam włosów;) a za marką timotei moje włosy nie przepadają

    OdpowiedzUsuń
  9. przecież spokojnie możesz używać tych produktów ;) To, że są do farbowanych to nie znaczy, że zniszczą Ci włosy jak ich nie farbujesz! A szampon babydream jest dla dzieci ale jakoś używają go i dorośli ludzie ;) Przecież w tych produktach nie ma farby. Spokojnie możesz ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook