PRADA - obyczajowy fenomen

3.7.14

   Dziś kolejny post z cyklu "galeria dzieł literackich traktujących o historii znanych marek modowych". Według mnie najbardziej płodnym w tym temacie jest Wydawnictwo Dolnośląskie. W jego ofercie znajduje się kilka wspaniałych książek z tego tematu: o YSL, Versace czy Pradzie. Każda z tych pozycji jest ubrana w podobną szatę graficzną, co podbija efekt spójności i ekskluzywności całej serii (którą obejmują również biografie muzyków, aktorów itp.).
   Ja aktualnie jestem zachwycona "Pradą - obyczajowym fenomenem" G.L. Paracchini.


   Jak widzicie - książka jest pięknie wydana. Dzięki temu już stanowi pewną wartość estetyczną i nasuwa na myśl pozytywne skojarzenia. Spoglądająca z twardej okładki Miuccia Prada zawsze skłania mnie do refleksji nad moją aktualną stylizacją. Czy spodobałaby się jej?
   "Prada..." jest wspaniale napisaną biografią - niepostrzeżenie przenosi Czytelnika w do Mediolanu lat 70. XX wieku i tam pozostawia. Mijają lata, a on nadal myśli, że ta cała niezwykła historia dzieje się w czasie rzeczywistym. Nie będę Wam streszczać fenomenu Prady - musicie same przeczytać. Będziecie pod wrażeniem!!! :)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

4 komentarze

  1. nie widziałam tej książki, ale jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się zaopatrzyć w taką książke :) Ostatnio dostałam Fashion book zaprojektuj własną kolekcję. Polecam bardzo fajna:) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook