TRUSKAWKOWY PEELING DO CIAŁA OD YVES ROCHER

15.7.14

   Z bólem muszę zauważyć, że sezon na truskawki się skończył. Niestety, ponieważ najbardziej uwielbiam te polskie: świeże i soczyste, dostępne jedynie wczesnym latem. 
   Na szczęście na Wieczorze Panieńskim otrzymałam od jednej z dziewczyn wspaniały produkt, który pozwala mi poczuć truskawkowe lato na chwilę pod prysznicem - peeling z Yves Rocher.

   Kosmetyk jest bardzo wydajny - przy oszczędnym używaniu starczy na przynajmniej dwa miesiące. Mój zniknął po miesiącu codziennych, wspólnych kąpieli;).
   Nie uczula, nie podrażnia, ładnie czyści skórę, która wydaje się być wręcz chirurgicznie naprężona; pozostawia uczucie świeżości i zapach słodkiej truskawki na ciele. W 100 % naturalnych składników przekłada się na bardzo wysoka jakosc produktów.
   Uwielbiam używać peelingów latem, a Wy?
   

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

6 komentarze

  1. Ja z YR mam tylko wysuszacz do paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ale peelingi lubię ,zwłaszcza jak ładnie i intensywnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale chyba należy do tych delikatnych, a ja wole mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, że się sprawdził. Akurat kończy mi się mój ukochany peeling, a trochę szkoda mi kasy na następne opakowanie Organique :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ale tego nie mam :) Mam inny peeling do stóp od nich :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook