WIĘC CHODŹ, POMALUJ MÓJ ŚWIAT NA ORIGINAL SOURCE;)

7.7.14

   Chciałam już o tych barwnych żelach do mycia napisać dawno, ale zawsze coś stawało mi na przeszkodzie. W międzyczasie zużyliśmy wszystkie butelki Original Source i udało mi się odnaleźć jedynie tę biedną, pustą flaszkę, w której wcześniej na zielono połyskiwał płyn.

    Niekonwencjonalne, szalone i ekscentryczne żele do mycia Original Source to rewolucja w higienie. One nie są kolorowe, lecz eksplodują feerią barw. Nie pachną, ale obezwładniają aromatem. Szukasz niespotykanego, egzotycznego klimatu? Znajdziesz to wszystko w tych produktach. Polecam na każdą porę roku!:)
   A tutaj zdjęcie z pełnymi butelkami:).


   Znacie, używacie, lubicie?:)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

5 komentarze

  1. ja je osobiście uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście uwielbiam ich żele i płyny do kąpieli, świetnie nawilżają. :) Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie żel OS jest u mnie w użyciu od kilku dni:) bardzo lubię te żele

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kiedy odkryłam truskawkowy OS wszystkie inne żele przestały dla mnie istnieć:) Jak nie ma akurat tego zapachu w sklepie, to idę po niego gdzie indziej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook