APEL O KOLOROWE MAKIJAŻE:)!

31.8.14

   Gdybym nie wchodziła na strony innych blogerek, myślałabym, że na świecie istnieją jedynie cienie w kolorach szarym, burym i ponurym.Kobiety najchętniej malują oko na ciemno, a przecież jest tyle wspaniałych barw i paletek do powiek!!! Kolorowe makijaże przecież tak fantastycznie podkreślają urodę, dodają blasku i zwyczajnie poprawiają humor - niezależnie, czy na taki patrzymy czy jesteśmy ich właścicielką:).


   By świat nabrał kolorów, proponuję, by każda z nas zrobiła sobie dziś kolorowy mejkap - różowy cień, niebieska kreska, fioletowy tusz... do wyboru:). W komentarzach napiszcie, jak zaszalałyście. :)
   Ja pierwsza: turkusowa kredka z MAC, różowa paletka do oczu z NOUBA,fiolet z Sephory:).

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

4 komentarze

  1. uwielbiam kolorowe makijaże! choć pasują bardziej do wiosny, i lata, a na jesieni jednak jakoś tak miło powrócić do spokojnych, ciepłych, jesiennych brązy i beży... ale POWRÓCIĆ, co oznacza, że sezon wiosenny to dla mnie kolorowe pastele na powiekach, a lato- kolorowe rzęsy, i kolorowe kreski na powiekach :) też tak sądzę, że ogólnie kobiety boją się kolorów, zarówno w makijażu jak i w ubiorze, wybierają bezpieczeństwo i spokój w temacie kolorów, a w praktyce najczęściej oznacza to jednak nudę i smutek... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, ja nawet nie mam żadnego kolorowego cienia - same brązy i beże :P

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiesz, że ja tam kolory lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W raz z pierwszymi chłodniejszymi wieczorami i rankami jakoś tak podświadomie przeprosiłam się z brązami w paletce.
    Choć dziś akurat jest srebro na powiece. Za to , jako że zgadzam się z Tobą że kolorowy makijaż poprawia nam nastrój to od jutra raz w tygodniu będę pilnować żeby zrobić kolorowe oczko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook