CZY ZNACIE EKSKLUZYWNĄ MARKĘ SOTHYS?

18.8.14

   Po ponad dwóch miesiąca testowania produktów do makijażu marki Sothys, postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią na ich temat.
   Sothys to marka selektywna, jej produkty to wyłącznie ekskluzywne kosmetyki pielęgnacyjne (również te do makijażu!), dostępne w gabinetach kosmetycznych i salonach SPA.
   Mam trzy produkty by Sothys.

   Pierwszym z nich jest "Odżywczy korektor pod oczy" (10 ml/ 112 zł - na zdj. biały). Niewielka, elegancka tubka kryje w sobie jeden z najdoskonalszych korektorów, z jakimi miałam przyjemność się zetknąć. Ten produkt ma na celu nie tylko likwidację cienie pod oczami na czas istnienia makijażu. Naprawdę! Dzięki zawartości witaminy PP oraz ekstraktu z drożdży sprawia, że cienie są niwelowane na zawsze. Zaś makijaż z tym korektorem wygląda bardzo naturalnie, a same oczy są rozświetlone. Moja ocena? 5/5
   Drugim kosmetykiem od Sothys jest podkład nawilżający beige B30. Dla mnie jest, niestety, zdecydowanie za ciemny (nie ten kolor). Używam go jednak jako modelatora twarzy. Jest niezrównywany! Gdy nałożę go pod kośćmi policzkowymi moja twarz w naturalny sposób staje się szczuplejsza. Podkład jest lekki, szybko się stapia ze skórą i faktycznie utrzymuje jej prawidłową gospodarkę wodną. Gdyby nie to, że to nie mój kolor, dostałby 5/5:).

   I mój ulubieniec - korektor w sztyfcie! Jest gładki, jasny, matowy, ale bez przesady. Działa przeciwzapalnie. Dopóki nie przeczytałam jego składu, nie mogłam dociec, w jaki sposób posmarowany nim wyprysk lub zaczerwienienie zdają się znikać. Zwykle nałożenie korektora na jakikolwiek stan zapalny powodował u mnie jego zaognienie się. Zagadka rozwiązała się, gdy przeczytałam że ów korektor z Sothys ma w swoim składzie biosabolol oraz witaminy E i F oraz kwas salicylowy. Dzięki temu działaniu, to jeden z moich kosmetycznych ulubieńców.
   Jestem pewna, że jeszcze nie raz wrócę do tej marki - choć wcześniej zupełnie jej nie znałam! Może możecie polecić mi inne produkty tej marki?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

4 komentarze

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook