DLACZEGO WARTO BYĆ DOROSŁĄ, WZIĄĆ ŚLUB I MIESZKAĆ BEZ RODZICÓW?

16.8.14

   Siedziałam właśnie przed komputerem z miską chipsów krewetkowych i oglądałam "Sex w Wielkim Mieście" (pierwszy film - nie serial), kiedy pomyślałam, że fajnie być dorosłą.

1. Można jeść, co się chce.
2. Można otwierać lodówkę na tak długo, na ile potrzeba, by móc dokładnie obejrzeć w niej każdy produkt.
3. W każdej chwili można zjeść dowolny słodycz.
4. W każdej chwili można uprawiać sex.
5. Ma się satysfakcję z samodzielności.
6. Można wydawać pieniądze na bzdety z bazaru, na które rodzice nigdy nie zwracali uwagi i których nie pozwalali nabywać.
7. Zawsze możesz powiedzieć: "Jestem dorosła!".
8. Można oglądać filmy przez całą noc.
9. Można robić, co się chce.
10. Na przykład mieć rewelacyjnego męża.


   Słyszę różne głosy na temat rozczarowań związanych z dorosłym życiem (które dotyczą również mnie!). Rachunki, lodówka, którą trzeba napełnić, praca itd.. Myślę jednak, że suma summarum warto cieszyć się z bycia dorosłym:-) .
   Jak myślicie? Może dopiszecie coś do mojej listy?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

1 komentarze

  1. Ech ...masz rację oczywiście . Bycie dorosły jest zajebiste ,ale do czasu. Mi sie "przejadło" ,bawię się w dorosłą od 12 lat i szczerze mówiąc chciała bym choć na kilka dni znów pobyć dzieckiem :)
    Bo o ile dorosły "może wszystko" to trzeba pamiętać że dorosłość to też odpowiedzialność ,za siebie i za ( w moim przypadku) dzieci. Teraz to ja krzyczę że lodówka nie telewizor, tego jeść nie wolno bo niezdrowe i w żadnym wypadku nie ma oglądania tv do rana .:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook