KOBIETA SZPIEG

13.8.14

   Krystyna Skarbek (a właściwie Christine Granville) nie jest może postacią, z którą powinno się utożsamiać albo na niej wzorować, ale jej historię należy znać. Jestem nią absolutnie zafascynowana.

    Zarówno czasy, w jakich żyła główna bohaterka, jak i ich kontekst geopolityczny dodają całej historii wartości. Rodzina Krystyny Skarbek to z kolei odrębna historia, która wespół z losami naszej polskiej "Kobiety-Szpieg" dają biografię, która jest bogata w tak wiele sensacyjnych wątków i szczegółów, że ciężko uwierzyć, że to wszystko wydarzyło się naprawdę.
   Znacie? Lubicie biografię ciekawych kobiet?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

3 komentarze

  1. nie znam tej książki, ale chętnie przeczytałabym ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię czytać, więc chętnie bym poczytała;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zainteresowała ta biografia, przyznam szczerze że nie natrafiłam wcześniej na tą książkę.
    Z chęcią się za nią rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook