Dwufazowy Płyn do Demakijażu DO WRAŻLIWEJ SKÓRY POD OCZAMI I NA POWIEKACH OD DR IRENA ERIS :)

16.9.14

   Prawie codziennie się maluję, więc równie często zmywam makijaż. Potrzebuję bardzo dobrego (i, najlepiej, taniego) płynu do demakijażu - zwłaszcza oczu. Do tej pory używałam różnych, ale żaden nie został ze mną na długo. Rozstania miały różne podłoża: czasem była to za wysoka cena, nieproporcjonalna do jakości. Inny płyn szczypał mnie w oczy, a kolejny nie drażnił wcale, ale również nie zmywał makijażu, lecz go rozmazywał.
   Dziś jestem mężatką (młodą!) i wiem, jak trudno znaleźć ideał. Jednak...chyba mi się udało. Do tej pory nie znalazłam wspanialszego płynu do demakijażu oczu niż ten od firmy Dr Irena Eris - Dwufazowy Płyn do Demakijażu DO WRAŻLIWEJ SKÓRY POD OCZAMI I NA POWIEKACH (tu macie link do opisu na www: LINK).

   Choć na zdjęciu tego nie widać, płyn jest dwufazowy. Tłusty, ale albo szybko się wchłania albo utlenia - nie wiem, jak to się dzieje, jednakże już po chwili od użycia nie mam na oczach tłustego filtra. Ten płyn nie podrażnia ani nie wysusza oczu. Serio. Ponadto już niewielka jego ilość wystarcza na zmycie makijażu - u mnie są to dwa waciki:). Przystępna cena - 35 zł za 100 ml - to dodatkowy atut tego produktu.
   Dziś jest moim ulubieńcem. Na pewno zostanie ze mną na długo;). 
   Znacie?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

6 komentarze

  1. Ja się z dwufazami nie lubię niestety ale produkty Pani Eris darzę coraz większym zaufaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam:) ale może się to niedługo zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie przepadam za dwufazowymi płynami, przeszkadza mi ich forma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię dwufazówki, ale o tej pierwsze słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ,ale wiele osób go chwali.
    Zapamiętam go sobie ,jak "spotkam" gdzieś w drogerii to mu się bliżej przyjrzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook