JAK PRZEDŁUŻYĆ WEEKEND?

29.9.14

   Kto lubi poniedziałki? Z pewnością nie ci, którzy po weekendzie muszą wrócić do pracy - nawet tej lubianej. Pożegnanie z dwudniowym relaksem trzeba oblać bardzo mocną kawą w poniedziałkowy poranek. Znalazłam jednak sposób na łagodniejsze zakończenie weekendu: dwie krople wody toaletowej "Endless Weekend" od Bath&Body Works :).

    Ten niewielki flakonik kryje w sobie zapach słońca, mandarynek, malin, liczi... I chyba tęczy:). Noszę go w torebce w poniedziałki, bo ich aromat mnie relaksuje. Poza tym ich mała pojemność mieści się wszędzie! Znacie ten zapach?
    Do tej pory nie miałam wielkiego kontaktu z marką Bath&Body Works, ale ostatnio coraz chętniej sięgam po ich produkty. Możecie polecić mi jakiś hit tej marki?:)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

6 komentarze

  1. Buteleczka kusi:) przyda się w poniedziałki<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z Bath&Body Works, ale jak napisałaś o zapachu słońca i mandarynek, to z pewnością byłabym zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam perfumy Love Love Love z B&BW i bardzo je lubię do tego długo się utrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam zapachu, ale przedstawiona przez Ciebie kompozycja jak najbardziej mi odpowiada. I też nosze małe buteleczki w torebce. A takie połączenie chyba bardziej by mnie ożywiło niż uspokoiło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja koleżanka go miała i była zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook