MultiCleanser 5w1 od UNDER TWENTY

17.9.14

   Chyba już wiem, skąd się wzięła nazwa marki kosmetycznej "Under Twenty" - po użyciu ich produktów wygląda się na kogoś w wieku "under twenty" (na szczęście bez okropnego produktu dojrzewania: pryszczy).
   Od około dwóch tygodni używam "MultiCleanser 5w1", czyli pięciofunkcyjnego żelu do oczyszczania twarzy.

   Tego produktu można używać na pięć różnych sposobów. Jako żelu micelarnego, do demakijażu lub do masażu oraz jako maseczki i serum na plecy i dekolt. Przyznam, że najchętniej korzystam z opcji "maseczka" i "żel micelarny" - efekty są powalające. Nigdy nie miałam tak oczyszczonej i jasnej cery! Polecam! Szczególnie, że w Rossmannie ten żel kosztuje tylko 18,99 zł za 150 ml - naprawdę warto!
   Co jeszcze warto mieć z Under Twenty?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

7 komentarze

  1. Ja go lubię bardzo bo reguluje sebum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro tak dobrze działa to ja chętnie go sprawdzę .
    A jak jeszcze odejmie mi z 10 lat i wyreguluje wydzielanie sebum to mogła bym go pokochać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam podobny produkt z Nivea i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, że sprawdza się tak dobrze i jesteś z niego zadowolona, ja nie znam produktów z tej linii więc nic nie jestem Ci w stanie polecić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam go ale z chęcią wyprobuje: )

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobną tubkę z Garniera - można go używać na 3 sposoby, ale w zasadzie wykorzystuję go max na 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził :) Może kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook