PIĘKNE SPOJRZENIE Z PHENOME

7.9.14

   Phenomé to od jakiegoś czasu jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych. Nie tylko produkty spod jej szyldu są znakomite - oczy cieszą już same opakowania: ich design jest dla mnie kompromisem pomiędzy magią pracowni alchemika a naturalnością dzikiej plaży. Każdy nowy kosmetyk od Phenome ma dla mnie rangę klejnotu. Ostatnio w moim pudełku ze skarbami pojawił się "Chłodzący żel pod oczy". 

   Niestety mój tryb życia sprzyja cieniom pod oczami. Staram się jak mogę, by odpowiednio się wysypiać, dobrze odżywiać i wychodzić na świeże powietrze. Niestety - nie zawsze mi się to udaje. Ponadto jeżeli na to wszystko nałoży się jeszcze stresujący czas, otrzymuję receptę na zmęczone, podkreślone czarnymi obwódkami spojrzenie. Z tego powodu zaczęłam rozglądać się za jakimś cudownym specyfikiem odpowiednim na podobne przypadłości.

    Sięgnęłam po markę, którą znam i cenię. Po kilku tygodniach testów z całą odpowiedzialnością mogę Wam polecić "Chłodzący żel pod oczy" od Phenome. Dlaczego? Przede wszystkim to bardzo wydajny produkt. Aplikacja poprzez pompkę reguluje poziom zużycia tego cennego kosmetyku. Buteleczka o pojemności 15 ml kryje w sobie gęsty, chłodny żel, który tuż po nałożeniu daje uczucie ulgi. Kosmetyk najpierw pobudza i nawilża skórę pod oczami, po czym prawie natychmiast się wchłania, pozostawiając ją delikatną i mięciutką. Ważna uwaga: trzymajcie go w lodówce - dzięki temu otrzymacie ów chłodzącą właściwość.
   Regularne używanie tego żelu wespół z długim snem, dobrą dietą i kilkoma spacerami tygodniowo z pewnością przybliży każdą z Was do wyglądu modelki:). 
   Tu możecie poczytać o składzie tego magicznego żelu :). LINK.

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

10 komentarze

  1. Jak działa to może i moje sińce by zniknęły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam markę Phenome. Muszę się skusić na ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna marka;)) fajny blog zostaję tu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam problemów z sińcami, ale dobrze, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy, ale chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O to coś dla mnie! nie mogę dojść do ładu z moimi oczami

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy choć nie lubię kosmetyków trzymać w lodowce... często po wielu miesiacach odnajduje takie cudo za musztardą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook