CARING PROTECTION OD DOVE

12.10.14

   Jesień potrafi być wręcz baśniowo zachwycająca. Złoto-rdzawe liście dryfujące na lekkim (jeszcze ciepłym) wietrze, śpiew ptaków, wspaniałe zachody słońca, nierzadko piękna pogoda... To wszystko tworzy absolutnie magiczny klimat. 
   W związku z tym nie można jednak zapominać o codziennej ochronie skóry. Niezależnie od tego, co wolicie: długie kąpiele czy szybkie prysznice, rekomenduję Wam używanie płynów i żeli do mycia o właściwościach nawilżających. Znakomitym produktem o takim właśnie działaniu jest NOWOŚĆ: żel pod prysznic od Dove - z formułą "NutriumMoisture" i dużą dawką naturalnych olejków, które chronią skórę.

  To gęsty, pachnący miodem i owocami (nie wiem, czy są w składzie;)) kosmetyk. Jest dość wydajny. Ładnie się pieni, dokładnie myje i pozostawia skórę miękką i elastyczną. Przyznaję, że czasem przelewam go do pojemniczka na płyn do mycia rąk - fantastycznie nawilża suchą skórę dłoni.
   Jest bardzo tani i dostępny w większości drogerii/ aptek/ supermarketów itp.
Myślę, że wspaniale komponuje się z jesienią.
   Znacie?;)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

14 komentarze

  1. nie miałam okazji używać tego żelu, ale pewnie kiedyś wypróbuje go na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego żelu jeszcze nie widziałam na półkach sklepowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj kupiłam po dłuuugiej przerwie żel z Dove (z masłem shea) i tak mi przesuszył skórę że po zużyciu tej butli raczej nie będę inwestować w żele z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, ale ... ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię za bardzo Dove, ale jak dobrze się pieni to byłabym w stanie się na niego skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. moja skóra uwielbia produkty dove:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjecie :) Dawno nie używałam żeli Dove ale będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię Dove.. ich produkty zawsze tak ładnie pachną ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej wersji nie miałam, ale ogólnie lubię żele Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię żele Dove, więc i ten chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam m.in. produktów Dove do mycia ciała i są OK, lubię ich kremowość i świeży zapach, który pozostaje na skórze jeszcze po kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam szczerze, że przeglądając inne blogi zwracam uwagę na zdjęcia! Twoje tło na tym zdjęciu emanuje kolorem i jest po prostu fenomenalne dzięki czemu całe zdjęcie zyskuje na wyrazistości. Bardzo mi sie to podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook