Co pisać? Wy mi powiedzcie:)

2.10.14

   Jestem właśnie w Katowicach - pierwszy raz od dawna wyjechałam służbowo poza Warszawę. W dodatku do miasta, którego kompletnie nie znam i w którym nigdy nie byłam! Nie mam za wiele czasu na zwiedzanie, ale udało mi się przespacerować koło słynnego Spodka (zresztą mieszkam niedaleko;)). Niesamowicie wygląda wśród ciemnej nocy - jak tęczowy statek kosmiczny.
   Znacie Katowice? Gdzie warto pójść? Tym razem na pewno mi się nie uda, ale następnym postaram się z nich skorzystać - zatem: piszcie!

   Wy, czyli moi Czytelnicy, jesteście częścią tego bloga. Czy w związku z tym chcielibyście, żebym poruszyła jakieś konkretne tematy, których warto poczytać, a ja do tej pory nie pomyślałam o nich? Może powinnam więcej pisać o odchudzaniu, seksie, jedzeniu, kosmetykach, książkach czy czymkolwiek innym? Jak myślicie? Czekam na Wasze uwagi!:)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

6 komentarze

  1. oo odwiedziłaś naszą stolicę wojewódzką:)


    ___________
    a u mnie?
    fashion na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Katowicach, więc nie pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze przyznam, że mnie na śląsk nie ciągnie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomieszkiwałam kiedyś w Katowicach, później spędziłam tam sporą część życia :) Miło wspominam i lubię wracać do tego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w Katowicach byłam kilka razy, ale tylko przejazdem i raz na studiach na imprezie ( na którą jechałam z Łodzi:P ), ale mało zwiedziłam miasta.

    jakie tematy mogłabyś poruszyć na blogu? ciężkie pytanie, sama zastanawiam się nad nowymi tematami postów. lubię np. wpisy z migawkami zdjęciowymi z ostatnich dni/tygodni/miesięcy :)

    ps. długo piłaś olej lniany zanim zauważyłaś efekty? jakie one były:)?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook