CZY SUCHYM OLEJKIEM MOŻNA SIĘ NAWILŻYĆ?

27.10.14

   Jeżeli zajrzycie do archiwalnych tekstów Spinek i Szpilek, znajdziecie z pewnością wpis o suchym szamponie, którego wcześniej nie wyobrażałam sobie w swoich rękach, a już na pewno nie na włosach. Czasem wykazuję się zupełną staroświeckością i oporem wobec innowacyjnych produktów kosmetycznych, wykraczających poza tradycyjne formuły. Mycie włosów kojarzyło mi się z wodą i standardowym (rzekłabym nawet: "analogowym"!) szamponem. Okazało się jednak, że teraz ta czynność przywodzi mi na myśl nawet spray, jakim jest suchy szampon.
   I teraz kolejny paradoks:suchy olejek. Przyznaję, że dla mnie używanie nawilżających kosmetyków do ciała to zło konieczne. Większość tego typu produktów długo się wchłania, nie dając przy tym jakichś powalających rezultatów. A Suchy olejek od Dove?

   Faktycznie nie rozlewa się w dłoni i szybko się wchłania. Dzięki dwóm odsłonom  zapachowym każdy znajdzie coś dla siebie - ja nie lubię wanilii, więc z większą przyjemnością używam olejku o zapachu pistacji. Dość sporo pojemność produktu (150 ml) daje nadzieję na wydajność. Jestem zadowolona;). Tak, suchym olejkiem można się nawilżyć.
   A Wy czym się nawilżacie? Znacie suche olejki? Lubicie Dove?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

25 komentarze

  1. Nie wiedziałam, ze jest też wersja pistacjowa! Muszę, no muszę sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz spotykam się z czymś takim, muszę się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja z masłem shea będzie moja :) Uwielbiam tę nutę zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze widzę :-) Nawet nie wiedziałam, że Dove ma w swojej linii takie produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bo to nowości są! Jeszcze ciepłe;).

      Usuń
    2. Ja też nie znałam ich wcześniej.

      Usuń
  5. taką nowość chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie Dove, nie miałam tego olejku. Ja teraz stawiam na nawilżanie, dlatego myje ciało żelem, później oliwką, następnie nakładam na każdą część ciała inny balsam :D Na biust specjalny dla kobiet w ciazy na rozstępy, na brzuch to samo, na resztę ciala masło z Bielendy, i stopy krem z Farmony :D Oczywiście wszystko aplikuje mąż bo mnie się nie chce :D Tylko twarz sama kremuje xD

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię suche olejki z TBS, miałam jeszcze suchy olejek z eveline, ale nie przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam suchy olejek Nuxe, też go bardzo lubię i też fajnie nawilża

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja je pierwszy raz widzę. Obecnie używam do ciała olejek macadamia od Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam zupełnie pojęcia, że Dove ma takie olejki. Lubie i wanilię i pistacje wiec obydwie wersje powinny mi sie spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiedziałam że dove ma coś takiego. bardzo ciekawe te olejki z chęcią się skusze na wersję pistacjową :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam suchy olejek z equilibry, który moim zdaniem jest mega! tych z dove nie mam, ale chętnie skuszę się kiedyś na ten pistacjowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mialam pojecia, ze Dave ma takie olejki w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam nigdy suchego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o! ogólnie dove lubię, ale tych produktów nie znałam niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa tych olejków, więc pewnie na jakąś wersję się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli nawilża i szybko się wchłania to coś wprost stworzonego dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam ich, ale lubię olejki - choć wolę zwykłe oleje i olejki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. widze je po raz pierwszy :D ale olejki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałem okazji się z nimi zapoznać

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę. :) Dotychczas miałam olejek Nuxe. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzieś już mi się o monitor obiły suche olejki,ale nie sprawdzałam,ba! Nawet nie widziałam w żadnej drogerii:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook