ILE JEST WARTA MOJA TWARZ? TAG TAG TAG

1.12.14

   Jakiś czas temu Żurnalistka - tutaj jest blog:) zaprosiła mnie do tagu "Ile jest warta Twoja twarz?".
  Zabawa polega na przyznaniu się wszem i wobec, jakich kosmetyków do makijażu aktualnie używamy...oraz ile w sumie kosztują! By być uczciwą wobec siebie i Was wzięłam moją podręczną kosmetyczkę i po prostu wysypałam na stoliczek wszystko, z czego ostatnio powstaje mój makijaż. 
   Jak widzicie - jest tego dość mało. Zawsze wolałam inwestować w jakość - nie ilość.

   Najważniejsze dla mnie są podkłady. Wychodzę z założenia, że oko zawsze można pociągnąć szybką kreską, lekko musnąć tuszem i, jeśli jestem wyspana, to wystarczy, by ładnie wyglądać. Jednak z podkładem nie jest tak łatwo. Jeżeli nie ma się idealnej cery (patrz: ja), należy dobrać sobie możliwie najodpowiedniejszy podkład jak i puder. W moim życiu pierwszy pojawił się mineralny podkład w pudrze od ArtDeco (oszczędzałam na niego dwa miesiące!). Uwielbiam go dopóki koleżanka, u której nocowałam po imprezie, na widok mojej "zmytej" twarzy nie powiedziała: "Faktycznie dobrze kryje". Odkryłam wtedy, że maluję się jak Barbara Cartland. Później moje serce skradło Mary Kay, ale to uczucie się wypaliło i bez żalu poszukałam czegoś lepszego... Trafiłam do Inglota, ale (niestety) i ten związek nie przetrwał (choć tak szumnie był zapowiadany!). Od około miesiąca testuję markę bareMinerals, którą uwielbiam, choć spod jej szyldu do tej pory miałam jedynie szminkę. Od kilku tygodni wszyscy mi mówią, że wspaniale wyglądam (dziewczyny: "Czym się maluję?). Odpowiadam:  
   Kolory cieni pod oczy zmieniam często - teraz używam kolorów z uroczej, limitowanej paletki marki Sephora (http://www.sephora.pl/Makijaz/Palety-i-Zestawy/Oczy/VIP-Pass-Paleta-cieni-do-powiek/P1975040): 39 zł. Raczej nie korzystam z kredek do oczu, kreski robię mokrym cieniem. Zawsze jednak pamiętam o bazie pod cienie - z wielu, które mam, najczęściej wybieram EYESHADOW PRIMER z serii Provoke od dr Irena Eris. Wydajna i trwała. Polecam:). Cena: 45 zł (http://sklep.eris.pl/drirenaeris/pl/product/eyeshadow-primer-baza-pod-cienie-1111.html).
   Myślę, że dobry tusz do rzęs tymfa jest wart - dlatego nie mam wyrzutów sumienia, że na moje rzęsy co rano aplikuję wspaniałą mascarę "Grandiôse" od Lancôme. Cena: 155 zł (http://www.sephora.pl/Makijaz/Oczy/Mascary/Grandiose-Maskara/P1901017).
   Całość dopełniam multifunkcyjnym modelatorem do twarzy od dr Irena Eris. W tym eleganckim pudełeczku kryje się róż, bronzer i rozświetlacz - można je dowolnie miksować, a w ostateczności użyć nawet jako cieni albo barwnika na usta. Cena: 69 zł (http://sklep.eris.pl/drirenaeris/pl/product/face-oval-designermodelator-twarzy-1144.html).
   Wszystkie te produkty kosztują łącznie 671 zł. Można by powiedzieć, że to dużo, ale wszystkie te kosmetyki wystarczą mi jeszcze na kilka miesięcy, więc gdybym zrobiła bardzo dokładny rachunek i szczegółowe wyliczenia, okazałoby się, że tak naprawdę wydaję na kosmetyki do makijażu tylko kilka złotych miesięcznie. Zdecydowanie preferuję politykę "less is more" i wolę mieć jeden ekskluzywny podkład, a nie kilka takich sobie. Poza tym w Sephorze są często baaaardzo korzystne promocje, więc wiele rzeczy kupuję taniej.
   A Wy ile przeznaczacie na kosmetyki do makijażu? Macie przepastne kuferki w wiele okazji "za 5 zł" czy staracie się inwestować w droższe, ale skuteczne i sprawdzone produkty?

DOPISEK:
   Zapomniałam napisać, że do zabawy zapraszam następujące blogi:

http://www.infallible.pl
http://smieti.blogspot.com
http://zaczarowana-oczarowana.blogspot.com
http://pure-morning123.blogspot.com

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

20 komentarze

  1. Ja z kolei podkładu nie używam, nie lubię jakoś. wystarcza mi puder.

    OdpowiedzUsuń
  2. to całkiem spora kwota, ale mi osobiście podoba się Twoje podejście :) ja jedynie bym nie inwestowała tyle w maskarę, bo je dość szybko się wymienia. reszta - jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że u Ciebie wyszło nieco więcej. Zgadzam się z tym, że w przeliczeniu na każdy miesiąc suma nie jest duża, a chociaż masz pewność, że nie sięgasz po buble. Najbardziej zainteresował mnie multifunkcyjny modelator :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo jest warta Twoja twarz, ale widać, że inwestujesz w kosmetyki z górnej półki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zdecydowanie tak jak u Ciebie, wolę inwestować w tym wypadku w lepszej jakości produkty. Zdecydowanie bardziej komfortowo czuję się mając wtedy makijaz na twarzy cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam dużo kosmetyków, ale zawsze kupuje te dobre jakościowo i nie zawsze są one z górnej półki, do tego lubię testować nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo Ci wyszło :) Bardzo lubię ten Tag, już go kiedyś robiłam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest tania twoja twarz:-) Chce ten podkład! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten tag ;D
    Na kolorówkę dość dużo przeznaczam, głównie na cienie, ale mam swoje ulubione firmy, których się trzymam, w głównej mierze to Inglot ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za nominację :* W wolnej chwili postaram się zrobić u siebie ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda ta paletka cieni :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie korektor pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Próbowałam uporać się z tym tagiem, ale trudno mi to wyliczyć. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie samo podejście i nwet nie próbuję podejść do tagu żeby nie wywołać niepotrzebnych emocji, choć wiem że to jest świetna inwestycja i na pewno się opłaci. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło mi za otagowanie, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej dam rade :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie podliczyłam swoje... W przyszłym tygodniu zapraszam na gotowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie podliczyłam swoje... W przyszłym tygodniu zapraszam na gotowy post:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook