KSIĄŻKI DLA NIEGO O NIM

14.12.14

   Moje Drogie! Dziś kolejny post z cyklu: "Idealne prezenty świąteczne i nie tylko". Bardzo często jestem przez Wam pytana, co możecie podarować swojemu mężczyźnie pod choinkę/ na urodziny/ imieniny/ rocznicę. Odpowiadam zawsze w podobny sposób - zależy od tego, dla kogo ma być ten prezent. Wszelkie podarki powinny być jak najbardziej spersonalizowane i tym samym - jak najmniej sztampowe.
   Jeżeli Wasz mężczyzna interesuje się modą, dba o swój wygląd albo... Wy chciałybyście, by tak się stało, mam dla Was odpowiednie pozycje. Z tymi książkami garderoby i biblioteczki Waszych Panów wzbogacą się o ponadczasowe wartości.

"Od spódnicy do spodni. Historia mody męskiej." (wyd. Bosz) to wspaniałe, obszerne wydawnictwo będące podróżą przez zawiłe i jednocześnie arcyciekawe dzieje męskiej mody. W porównaniu do bogactwa i fantazji w komponowaniu strojów dla mężczyzn w poprzednich epokach, dzisiejsze ubrania dla panów są zwyczajnie nudne. "Od spódnicy..." to imponujący leksykon prezentujący zmieniające się kanony, style i podejścia mężczyzn do wyglądu - w zależności od czasów, pozycji społecznej oraz opinii publicznej. Od królów i arystokratów do biznesmenów do gwiazd rocka. Od loków i perfumowanych kołnierzy do garniturów i brogsów. Zapewniam Wam, że nawet jeżeli podarujecie tę książkę swojemu mężczyźnie, same przeczytacie ją od deski do deski, nie mogąc się nadziwić, jak ewoluowała męska moda. I jaka szkoda, że zatrzymała się w tak smętnym momencie. 
http://www.bosz.com.pl/books/458/Od-spodnicy-do-spodni-Historia-mody-meskiej-Krzysztof-Loszewski/
   "Podręcznik stylu dla mężczyzn" (Wydawnictwo Literackie) to kolejna propozycja prezentu dla eleganckiego dżentelmena. Kompendium Esquire'a będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy dla mężczyzny już z modą obytego. Polecam tę książkę dla każdego pana, który ma już elementarną wiedzę na temat elegancji i dress code'u, ponieważ zawarte w niej pewne perspektywiczne skróty i uwagi będą w pełni zrozumiałe dopiero dla kogoś, kto zdobył już pierwsze stopnie świadomości modowej i odróżnia żart od ścisłej wytycznej. 
   Elegancka oprawa, dbałość o detale, piękne zdjęcia i trafne, czasem pisane z przymrużeniem oka komentarze - to cały Esquire. Ten podręcznik będzie równie stylowo wyglądać na półce z książkami jak i tej z drogimi garniturami. Polecam! http://www.wydawnictwoliterackie.pl/ksiazka/2959/Podrecznik-stylu-dla-mezczyzn
   Jak wyglądają szafy Waszych mężczyzn? Czy te książki dobrze się z nimi skomponują?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

8 komentarze

  1. mój mężczyzna ma chyba więcej ciuchów ode mnie ;) myślę, że te książki zainteresowałyby go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki bardziej ciekawe dla mnie niż dla NIEGO :-) Do moli książkowych to on nie należy, w przeciwieństwie do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż czyta tylko książki wędkarskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe sa!
    wez udzial w najlepszym konkursie swiatecznym na moim blogu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mój od książek trzyma się z dala, jakby parzyły:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój nie lubi czytać książek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook