SPECJALNA PROMOCJA SKLEPU WWW.SEPHORA.PL

12.12.14

   Wystartowała grudniowa edycja akcji Sephora Box! Po wpisaniu kodu GWIAZDKA przy zamówieniu powyżej 200 zł w e-sklepie http://www.sephora.pl/ otrzymacie pudełko zawierające 10 miniatur topowych produktów. Wszystko, co dobre szybko się kończy, więc… trzeba się spieszyć, żeby złowić dla siebie ten wyjątkowy upominek! Kto go upolował? :) Pochwalcie się!


   Promocja działa do wyczerpania zapasów albo do końca dnia 13 grudnia 2014 r..Ja go mam i jestem zachwycona. Perfumy Tous znam i lubię, więc miło będzie mieć ich miniaturkę. Perfekcyjny cień do powiek od Sephora, kredka do oczu by Make Up For Ever i miniaturowy tusz do rzęs marki Givenchy już zasiliły moją kosmetyczkę. Balsam od Shiseido to dla mnie taka gratka, że jeszcze nie ośmieliłam się go użyć, a masło do ciała od Sephory przyda mi się na pewno w podróży. Jak zresztą perfumy od Jimmiego Choo czy to magiczne mini serum do twarzy od Sephory. Lakiery z Formuły X zdobyły moje paznokcie jeszcze bardziej niż Nails Inc. London. Cudeńko! Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam miniaturki kosmetyków - zarówno na okazję podróży jak i do codziennej torebki. Czuję się komfortowo, kiedy nie muszę brać ze sobą pełnowymiarowego tuszu do rzęs czy lakieru do paznokci, tylko ich dyskretną miniaturkę. Pod tym względem Sephora naprawdę nie ma konkurencji. Szczerze polecam Wam zakupy w tej perfumerii - a zwłaszcza na seprhora.pl :).

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

4 komentarze

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook