MOJE ULUBIONE MĘSKIE PERFUMY

19.1.15

   Męskie perfumy to temat interesujący dla obu płci. Kiedy kupuję sobie nowy zapach, zawsze pytam mojego męża, czy mu się podoba - działa to również w drugą stronę. Perfumy mojego M. odzwierciedlają gust nas obojga. Stąd tytuł mojego dzisiejszego posta:). Na zdjęciu widzicie trzy flakony po (według mnie) najwspanialszych męskich zapachach, aktualnie dostępnych na rynku.

   1. Tous Man Intense, woda toaletowa
Nuty głowy: Neroli, esencja z szałwii
Nuty serca: Lawenda, kwiat pomarańczy, szałwia
Nuty podstawy: Bursztyn, fasola Tonka, piżmo

    Zupełnie nie znam się na nutach zapachowych, ale wiem, że te wyżej opisane tworzą unikalną mieszankę. Uwielbiam ją w roli codziennych perfum - do pracy, na spacer czy do obiadu.
   2. Ralph Lauren, Polo Green, woda toaletowa
Nuta głowy: sosna kanadyjska, eukaliptus;
Nuta serca: lawenda, kolendra;
Nuta bazy: wetiwer, paczula, nuty skórzane

   Chyba paczula ma w tym składzie dla mnie kluczową rolę. To bardzo sensualna woda odpowiednia dla pewnego siebie, atrakcyjnego i pociągającego mężczyzny. Szczególnie pasuje do zimowych wieczorów.
   3.  Spicebomb, Victor&Rolf, woda toaletowa
Nuty wybuchowej energii: różowy pieprz, bergamotka, liść cynamonu,
Nuty uzależnienia: tytoń, chilli, wetiwer.

   Choć dziwnie wyglądają powyższe nuty, zaręczam Wam, że tworzą wybuchową mieszankę, która na mężczyźnie pachnie jak zaproszenie do wspólnego snu. Nazwa tej wody jest nieco zbyt ostentacyjna, ale przynajmniej nie kłamie;).
   Wszystkie te wody są dostępne na www.sephora.pl :).
   Czym pachną Wasi mężczyźni? Macie wpływ na ich perfumy? Może same je wybieracie?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

21 komentarze

  1. Widzę że mamy podobny gust. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mój M. najczęściej pachnie Mexx'em :)
    na któreś Święta kupiłam mu sama perfumy, ale przeważnie wybiera sobie sam, ale zawsze pyta mnie o zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tych perfum :D ale w moim guście są np.: 1 Million od Paco Rabanne albo Uomo od Zary :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moimi ulubionymi są z Lacoste, mój chłopak ich używa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają:)
    Mój G. z Luxure ma teraz kilka zapachów, piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ralph Lauren, Polo Green, wodę toaletową chyba kiedyś niuchałam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój jest zbyt niezdecydowany i to ja mu muszę takie rzeczy wybierać:) A później nie mogę się odkleić, najchętniej miałabym nos przyklejony do niego 24 na dobę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lacoste super, na Święta kupiłam chłopakowi i jest zachwycony :) Super post :)
    Pozdrawiam http://lifestylenawieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalnie się nie znam na męskich perfumach, ale powącham je przy najbliższej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham numer 3 :)) to niesamowicie seksowny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze dorzuciłabym jednak kilka zapachów np Aqua di gio,

    OdpowiedzUsuń
  12. Co mi się podoba z męskich:
    Karl Lagerfeld pour Homme
    Dior Fahrenheit
    i zapachy ze sklepu z perfumami orientalnymi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na rynku mamy tak szeroką gamę perfum, ale jeśli chodzi o męskie zapachy to u mnie króluje zielony Strit!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wąchałam V&R ale jakoś nie przemawia do nie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój mąż ostatnio wybrał STR8.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tych zapachów. Mój mąż lubi Hugo Boss Bottled.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych zapachów, muszę powąchać i ocenić:)Mój mężulek uwielbia Thierry Mugler Angel i czarnego Guerlain, osobiście wąchałam raz Gucci Quilty i się zakochałam, jednak gdy zobaczyłam cenę szczęka mi opadła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę je powąchać : P bo właśnie szukam perfum dla mojego : )

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie faworytem jest wciąż Dior Farenhait ale nowe pozycje brzmią nieźle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook