CO NOWEGO W SEPHORZE?

22.2.15

   Jeżeli jesteś stałą Czytelniczką Spinek i Szpilek, z pewnością zauważyłaś, że Sephora jest moją ulubioną perfumerią. Z przyjemnością śledzę jej poczynania (nowe kolekcje, katalogi, eventy). Chwalę sobie zarówno zakupy w jej stacjonarnych sklepach jak i w tym internetowym. W tym momencie oferta w Sephorze jest tak ciekawa i wyjątkowa, że postanowiłam o niej krótko napisać.
   (fot. Anna Dziadosz)
   O marce Marc Jacobs Beauty już pisałam - i, niestety, od tamtego momentu nic się nie wydarzyło;  nadal nie wiem, kiedy nastąpi jej oficjalna premiera. Czekamy:). Udało mi się zorientować natomiast, że ceny poszczególnych produktów nie będą się wyróżniać wśród innych, równie selektywnych marek.
   Zupełnym hitem stała się limitowana seria Shourouk for Sephora. Shourouk Rhaiemto to projektantka ekskluzywnej i oryginalnej biżuterii - w tym sezonie można śmiało powiedzieć, że stworzona przez nią edycja pięciu cieni do powiek tudzież czterech lakierów do paznokci oraz innych kosmetyków i akcesoriów do makijażu może służyć za jubilerskie precjoza. Piękne i unikalne wzory pigmentów są warte uwagi i w dodatku kosztują stosunkowo niewiele.
   Szara maź na fotografii to Błotna maseczka z zawartością cynku i miedzi marki Sephora. Dla mnie jej najważniejszymi właściwościami jest oczyszczanie i redukcja porów. Mam z nimi problemy, ponieważ kiedyś (niesamowite, że to mówię!) miałam ogromne problemy z cerą. Dziś zostały mi po nich spore nierówności skóry twarzy.
   Na szczęście używam dobrych podkładów;). Aktualnie jestem zafascynowana marką bareMinerals. Do tej pory fluidy nakładałam palcami, ale któregoś dnia w moim życiu pojawiło się bareMinerals i pędzel z dziurką tejże marki. Ciekawiły mnie inne sposoby aplikacji podkładów, ale dopiero w zeszłym tygodniu pod moim dachem znalazła się różowa gąbeczka 3D by Sephora. Niedługo testy;).
   Do czwartku (26 lutego 2015 r.) przy zakupach za minimum 200 zł w internetowym sklepie Sephory przy wpisaniu w zamówieniu kodu KOCHAMTO otrzymacie specjalny box z 11 miniaturkami kultowych produktów marek dostępnych w tej perfumerii. Przyznam się Wam, że wypatruję takich okazji i staram się z nich korzystać. Uwielbiam mieć w torebce maleńkie repliki ulubionych kosmetyków:).
   Któraś z Was skorzystała już z tego?;)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

10 komentarze

  1. Zdecydowanie Sephora to najlepsza drogeria - w Douglasie zawsze chcą mi coś wcisnąć na siłę i nawet nie starają się pomóc .... poza tym nigdy nie można się doprosić o próbkę, bo nigdy nie mają testerów (przynajmniej tak sytuacja wygląda w Poznaniu)

    bareMinerals jest podobno świetne, nie wiem nie próbowałam, ale chwalę sobie bardzo podkłady z anabelle minerals - którę są w bardzo przystępnej cenie - długo nakładałam minerały kabuki, ale od kiedy mam beauty blender to już nie wyobrażam sobie do aplikowania ich na sucho :)

    Co do gąbeczki z Sephory - nie mówię nie, bo nie używałam, ale "zmacałam" i wydaje mi się dużo za twarda w porównaniu do BB - ale może po zmoczeniu staje się inna?:) Czekam na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie odwiedzam tej drogerii, bo nie mam takiej w okolicy xd

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, ten box z miniaturkami brzmi kusząco :) Aczkolwiek sama nie wiem co teraz zakupić, bo tak naprawdę ostatnio spełniłam kilka moich zachcianek perfumowych i wypadałoby na chwilę przystopować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie miałam parcia na ksometyki z Sephory, ceny mnie odstraszają. Mogę mieć dobrej jakości tańsze kosmetyki.

    Podoba mi się te główne zdjęcie. Fajne tlo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od czasu do czasu robię tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna paletka, lubię sephorę ale obsługa spada na psy, a douglas ma więcej ofert i kuszących promocji

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja z kolei nie przepadam za zakupami w sephorze. Wole drogerie:D kiedyś zakupiłam paletę cienie okazały sie bublem, zainwestowałam w korektor i skończyło sie podobnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutro skocze do Sephory na zwiady...

    OdpowiedzUsuń
  9. wolę Sephorę od Douglasa, bo tam poziom obsługi jest co najmniej żałosny, aczkolwiek często tam nie bywam, chyba, że akurat jest jakaś fajna promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletki Marc Jacobs są boskie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook