KONKURS WALENTYNKOWY - WYNIKI

14.2.15

  SPROSTOWANIE!!! - 26.02.15 r.
Moje Drogie!
  Wczoraj dowiedziałam się, że oba wygrane zdjęcia w konkursie walentynkowym należą do Magdaleny Krygier i to pani Krygier jest ich autorką - a tym samym Zwyciężczynią w konkursie. Zdjęcia na konkurs zostały wysłane bez jej wiedzy, a osoba która to zrobiła, przypisała ich autorstwo sobie.
   Choć nie ma w tym żadnej mojej winy - chciałabym przeprosić za zaistniałą sytuację zarówno panią Krygier jak i wszystkie osoby, które ta sprawa dotknęła.
   Wczoraj, kiedy jeszcze jej wyjaśnianie było w toku, na blogu pojawiło się kilka wulgarnych komentarzy, które usunęłam. Dopóki wszystko nie zostało rozwiązane, nie powinno być komentowane, oceniane . Blog to nie miejsce na tego typu dyskusje. Nie przystoi to ani osobom w Spinkach ani w Szpilkach.
   Z tego co wiem, obie Panie się ze sobą skontaktowały i reszta tej bardzo nieprzyjemnej sytuacji toczy się między nimi.
   Nie zamierzam usuwać poprzedniego wpisu (który widzicie poniżej), ponieważ w Internecie i tak nic nie ginie.
   Serdecznie zapraszam Was na bloga utalentowanej pani Magdaleny Krygier: http://welcome-to-summoners-rift.blogspot.com/
   W blogosferze często pojawia się temat przywłaszczania cudzych prac - miałam nadzieję, że tak cudowne miejsce jak Spinki i Szpilki ominie ten temat. Niestety - nie udało się. Przepraszam Was za to. Mam jednak nadzieję, że to ostatni tego typu incydent.
Pozdrawiam Was serdecznie! :)
_____________________________________________

   Moje Drogie Czytelniczki!
   Bardzo dziękuję Wam za udział w konkursie walentynkowym. Dostałam od Was mnóstwo cudownych zdjęć. Praktycznie przy każdym uroniłam łezkę. Wasze interpretacje miłości były wzruszające i częstokroć bardzo osobiste. Wszystkie bez wyjątku szanuję i za każdą bardzo dziękuję. Było mi bardzo trudno wybrać jedną, zwycięską pracę. Kierowałam się przede wszystkim dwoma wyznacznikami - walorami artystycznymi i uniwersalnością.
   Pani Aleksandra Wójtewicz wykonała dwa zdjęcia, które są piękne i czytelne dla każdego. Być może zawierają osobisty przekaz i stanowią pamiątkę lub relację prawdziwych wydarzeń, jednakże jednocześnie postronna osoba (jaką jestem choćby ja) odnajduje w nich pewne jasno przedstawione definicje miłości. Ne umiałam wybrać jednego zdjęcia z tych dwóch, więc obie prace otrzymują ode mnie nagrodę. Oto one.
   Gratuluję Zwyciężczyni. Mam nadzieję, że metafory zawarte w powyższych zdjęciach i na Was wywrą wrażenie.
   Pani Aleksandra wygrała box od Sephory:
   Jak wiecie, organizuję wiele konkursów i już niebawem ogłoszę kolejny. Bądźcie czujne;).
   Choć sama nie obchodzę jakoś szczególnie Walentynek, to liczę, że te z Was, które celebrują Dzień Świętego Walentego, spędziły go dokładnie tak wspaniale, jak chciały:).

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

22 komentarze

  1. Świetne zdjęcia, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia,gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia !!!
    Nagroda się jak najbardziej należy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to pierwsze zdjęcie jest bardzo wzruszające! gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. to pierwsze zdjęcie jest niesamowite....bardzo poruszajace

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybór byl bardzo dobry, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęci ma fajny klimat, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szanowni Państwo!
    Sprawa skradzionych zdjęć jest wyjaśniana. Proszę o niezamieszczanie komentarzy na ten temat. Kiedy sprawa zostanie ostatecznie wyjaśniona, wydam stosowne oświadczenie. Domyślam się, że emocje w takich sytuacjach są ogromne, ale mam kontakt zarówno z osoba, która wysłała zdjęcie na konkurs jak i z tą, która zgłosiła mi, iż to ona jest autorką zdjęć.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Spinki i Szpilki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook