POWIEW WIOSNY OD IWOSTIN

23.2.15

   W zeszłym tygodniu odbyło się wiosenne spotkanie z marką Iwostin dla reprezentantek prasy oraz blogosfery. Przedstawicielki firmy przez cały dzień odpowiadały na pytania dziennikarek i blogerek - a przy okazji doradzały, wyjaśniały i słuchały wszelkich naszych uwag. Sugerowały również preparaty, które przydadzą się do wiosennej pielęgnacji skóry i pomogą zniwelować niechciane przebarwienia, pękające naczynka oraz niedoskonałości.
  Spinek i Szpilek nie mogło na takim wydarzeniu zabraknąć!:)

Na zdjęciach widzicie mnie (z prawej strony) z panią Alicją Krzywy - wspaniałym PR Managerem marki.
    Iwostin to jedna z moich ulubionych, POLSKICH marek kosmetycznych. Jestem fanką jej zielonej (nomen omen) serii Purritin przeznaczonej do cery trądzikowej oraz antyperspirantów. Zielony żel myjący do twarzy jest fantastyczny - uwielbiam zwłaszcza wersję z peelingiem.
   Całkiem jeszcze ciepłą nowością w portfolio Iwostinu są peelingi do pielęgnacji domowej, które powoli zdobywają moje serce poprzez skórę właśnie;). Opowiem Wam o nich więcej już niedługo.
   Znacie markę Iwostin? Może tak jak ja macie ulubione produkty będące pod jej szyldem? Czujecie wiosnę?:)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

9 komentarze

  1. a ja z iwostinu nic jeszcze nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś wpadło mi coś w ręce od Iwostin, ale większych doświadczeń z tą marką nie mam :)
    miło Cię widzieć, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak szczerze, to ta marka jest mi kompletnie obca ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, nowe kosmetyki na naczynka - cieszy mnie to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie Cię zobaczyć:) ale jakoś inaczej sobie Ciebie wyobrażałam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję używać kilku kosmetyków tej firmy i z większości byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję wiosnę!
    (aleś Ty ładna :P)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook