SEPHORA OPEN DOOR - relacja

11.4.15

   Sephora Open Door to dla mnie jedna z najważniejszych imprez kosmetycznych w roku. Wyobraźcie sobie - w jednym miejscu przedstawiciele najbardziej ekskluzywnych marek kosmetycznych na świecie prezentują grupie dziennikarzy i blogerów nowości na nadchodzący sezon. Co więcej - nie są to suche wystąpienia czy nudne wykłady o składach produktów. Cała impreza opiera się na TESTOWANIU wszystkiego: perfum, tuszy do rzęs, lakierów do paznokci, cieni do powiek...! Mnie w tym roku udało się wypróbować naprawdę wiele nowości. Najbardziej urzekły mnie:
  • lakiery do paznokci FORMULA X - są trwałe, łatwe w aplikacji, mają boskie kolory i nie potrzebują żadnego glossera, by błyszczeć jak bizuteria;
  • najnowsze eyelinery marki Benefit - nie wiem, czy wiecie, ale już latem tego roku push-up liner pojawi się w zielonej, niebieskiej i brązowej odsłonie; testowałam je i powiem Wam, że już nie mogę się doczekać!;
  • marka Urban Decay - już wiem, dlaczego inne blogerki tak lubię tę markę: ich cienie do powiek są oszałamiające!;
  • Bumble&Bumble - ich kosmetyki w łazience to całodobowy, luksusowy fryzjer na wyłączność, inaczej tego nie mogę ująć;
  • Ekspertyza kolorystyczna PANTONE®, czy magiczne urządzenie do doboru podkładu w perfumeriach Sephora:) - ale o tym za chwilę:).
   Nowości na nowy sezon zaprezentowały również inne marki, których nie wymieniłam wcześniej, a przecież zwróciły moją uwagę!
               (materiały prasowe Sephora)
   Przyznam się Wam szczerze, że dopiero wczoraj tak naprawdę odkryłam dr. brandta - użyłam próbki "Relaksującego kremu przeciwzmarszczkowego", który nie wygładził moich wyimaginowanych zmarszczek, ale odświeżył i zrelaksował moją skórę. Jestem zachwycona!
                  (materiały prasowe Sephora)
   Flowerbomb oraz Spicebomb to ulubione perfumy moje i mojego męża - jeżeli nie wiecie, co nam kupić na urodziny - podejdźcie do półki Victor&Rolf w Sephorze;).
                   (materiały prasowe Sephora)
   Odkąd testuję rękawiczki Glov, moja cera jest jaśniejsza i mniej skłonna do wyprysków. Dziewczyny - warto!
                            (materiały prasowe Sephora)
   Kolejna ekskluzywna marka - znacie?
    (materiały prasowe Sephora)
   Jimmy Choo to nie tylko ekstrawaganckie buty, ale również oszałamiające perfumy. Lubicie?:)
    (materiały prasowe Sephora)
   Tous to miś roznoszący piękne zapachy. Już za kilka tygodni na rynku pojawi nowy zapach damskich perfum spod jego szyldu - za zdjęciu widzicie ich śliczne flakoniki.
      (materiały prasowe Sephora)
   Bardzo chciałabym mieć szczoteczkę do twarzy marki Clarisonic, ale póki co mnie na nią nie stać, niestety.
   (materiały prasowe Sephora)
   Marka Rexaline kojarzy mi się przede wszystkim z fantastycznym balsamem do ust, a Wam?
   (materiały prasowe Sephora)
   Uwielbiam kosmetyki Marc Jacobs Beauty - na Open Door Sephora zaprezentowano kolejne nowości tej marki, tym razem były to szminki w opakowaniach imitujących duże kredki do ust;).
     (materiały prasowe Sephora)
   Jak zawsze świetnie ubrany Sergiusz Osmański zapowiadał nowość w ofercie Sephora - EKSPERCKI DOBÓR PODKŁADU PANTONE® COLOR PROFILE. Nawet najlepiej wykwalifikowana konsultantka może się pomylić i dobrać nam zły kolor podkładu. Światło w perfumerii, nasz makijaż oraz przywiązanie do konkretnego produktu mogą sprawić, że nawet latami będziemy się źle malować. Najnowsza technologia zamknięta w tym niewielkim urządzeniu ze zdjęcia ma to zmienić.
   (materiały prasowe Sephora)
   Dobór podkładu za pomocą tego urządzenia jest bezpłatny i dostępny w perfumeriach Sephora w całym kraju. Na zdjęciach widzicie mnie - postanowiłam poddać się temu eksperymentowi;). Nie boli;).
   Cały proces jest szybki i prosty. Konsultantka przykłada tę maszynkę do trzech miejsc na naszej twarzy - czoła, skroni i żuchwy, po czym za pomocą swojej magicznej dobiera nam kolor podkładu. Zła wiadomość jest taka, że w miejscach, do których konsultantka przykłada urządzenie, trzeba zmyć makijaż;). Kiedy macie już dobrany numer Pantone®, Konsultantka prosi Wam o adres e-mail, a aplikacja wysyła Wam na niego spis kilku podkładów, które będą dla Was najodpowiedniejsze. Nie musicie od razu ich kupować, ale w każdym momencie możecie do nich wrócić, ponieważ znajdują się w Waszej skrzynce mejlowej. Uważam, że to świetne rozwiązanie i serdecznie polecam Wam konsultację podkładową;). Mój kolor to 2Y01 i powinnam używać najjaśniejszego podkładu od... Marca Jacobsa Beauty! i Elegant Porcelain od Givenchy.
   Sephora ma naprawdę szeroką ofertę wszelakich podkładów, a aplikacja wybiera kilka produktów w dość sporych rozstrzale cenowym. Myślę, że taki dobór podkładu jest nowoczesny i daje o wiele większą gwarancję skuteczności niż jakakolwiek inna, analogowa konsultacja.
    (materiały prasowe Sephora)
   Team Sephory naprawdę świetnie się spisał!:)
   Znacie wymienione przeze mnie marki? Spróbujecie dobrać sobie podkład za pomocą przedstawionego przeze mnie urządzenia? A może już spróbowałyście?:)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

16 komentarze

  1. Oj zazdroszczę udziału w takim wydarzeniu!
    Chciała bym skorzystać z takiej maszyny do dobierania podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy iść do Sephory;). Można to zrobić całkowicie za darmo.

      Usuń
    2. byłam w Douglasie - nie działa ;)

      Usuń
    3. W Douglasie mają inne urządzenie - podobno dobiera o ton za ciemne podkłady;).

      Usuń
  2. Fajna impreza. Do Sephory zaglądam sporadycznie, ale bardzo lubię podglądać Anię Glińską na YT. Maluje fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wydarzenie :) I świetne rozwiązanie z tym urządzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne wydarzeniem chcielibyśmy uczestniczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda, chętnie bym się tam pojawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna impreza, lubię czasem zajrzeć do Sephory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wydarzenie, sama chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. często zaglądam do Sephory, bardzo lubię takie chwile, a i coś na poprawę humoru można sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesująca impreza. Ciekawa jestem tego urządzenia do podkładu.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda to wszystko bardzo luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam i podziwiałam ;) Szkoda, że na siebie nie wpadłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przydałaby mi się taka pomoc w doborze podkładu :) jakoś nie znalazłam do tej pory idealnego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook