MOJA LETNIA TOREBKA

8.6.15

   Z okazji nadchodzącego olbrzymimi krokami lata, postanowiłam uporządkować moją szafę z ubraniami, ponieważ choć przy każdym jej otwarciu, mnóstwo rzeczy z niej wypadało, ja nie miałam się w co ubrać. Dzięki dokładnej inspekcji całej garderoby, odnalazłam idealną letnią torebkę, którą jakiś rok temu przywiozła mi z Filipin koleżanka.

   (fot. Anna Dziadosz)
   Wypleciona z tęczy torebka mieści akurat te rzeczy, które są mi niezbędne przy wakacyjnym wyjściu z domu: okulary przeciwsłoneczne, telefon, małe perfumy, klucze do domu i róż (a dla innych cień do powiek) z nowej kolekcji Provoke marki Dr Irena Eris. Ten ostatni jest na tyle uniwersalnym kosmetykiem, że można go użyć zarówno jako barwnika do policzków jak i powiek czy nawet ust. Wbudowane lusterko pozwala z kolej mieć jakąkolwiek kontrolę nad stanem twarzy i włosów. Latem staram się na co dzień unikać podkładów i pudrów, ostatecznie korzystając z bronzera, a klucze, telefon i okulary przeciwsłoneczne to w dzisiejszych czasach elementy wręcz stałe w każdej konfiguracji.
(fot. Anna Dziadosz)
   Myślę, że ten zestaw przy niewielkiej gabarytowo saszetko-torebce spełnia oczekiwania i pozwala nie utknąć na mieście w zdenerwowaniu. Tak - staram się nie nosić ze sobą portfela, jeżeli nie muszę, bo pieniądze się mnie nie trzymają;).
   Jak wyglądają Wasze letnie torebki?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

13 komentarze

  1. w mojej torebce panuje przede wszystkim chaos i tona niezbędnie niezbędnych rzeczy ;) moja torebka musi być duza, bez tego dziwnie się czuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zmieniam torebek... Mam jedną uniwersalną. Raz tylko zmieniłam i w efekcie miałam problem z .... policją. Rozwiązany pomyślnie, ale jednak wiele torebek to dla mnie o każdą za dużo. Twoja wyplatanka - śliczna, nie ma co!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w torebce portfel jest zawsze, do tego szczotka do włosów, perfumetka, chusteczki, podpaski, czasem jakaś pomadka i to wszystko. Telefon trzymam raczej przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo jaka ładna, uwielbiam torebki typu koszyki na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta torebka, zupełnie inna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lekko i przyjemnie. :) Czuć atmosferę lata. Chyba też muszę zrobić porządki w swojej torebce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio coraz częściej wybieram mniejsze torebki. Kiedyś jak jeszcze jeździłam na studia to pół domu w torbie nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poczułam zapach wakacji. :) Muszę zrobić u siebie taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi akurat pudełko Ewy wcale się nie podoba, myślałam, że będzie bardziej wow, a jest to, czego się spodziewałam - obiecywany masażer (bez szału), jej płyta, coś sportowego (skakanka, która wygląda jak z targu za 5zł :P) i oczywiście dezodorant z golarką ;) Nie byłabym zadowolona z takiej zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja zawsze jest pełna wszystkiego:p

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna torebka! Bardzo lubię takie małe i poręczne :) Na lato czasem wybieram też kolorową nerkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka fajniutka ta torebka ;) Moje torebki często się nie zamykają od nadmiaru rzeczy ;p ale głównie też przez to, że gustuję w małych torebeczkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook