JEST CI SUCHO? JEST CI ŹLE? WEŹ WAZELINĘ I NAWILŻ SIĘ!

4.7.15

   Ostatnie dni nie były dla mnie zbyt wesołe. Niestety - poszukiwania garnka ze złotem nie idą mi zbyt pomyślnie. Palące słońce i ciężkie oraz duszne powietrze dodatkowo mnie osłabiają. A moja skóra wysusza się przy tym na wiór...!
   Zastanawiałam się, co w związku z tym zrobić. Z pomocą przyszło mi Vaseline. Rada jest krótka:

    (fot. Anna Dziadosz)
   Wiecie, że słowo "wazelina"  upowszechniło się ponoć właśnie od nazwy marki Vaseline? Szok. Ta niepozorna i tania (ważne!) substancja ma o wiele więcej możliwości zastosowań, niż można byłoby sądzić.
   1. Nawilża wszystkie możliwe części ciała.
   2. Przedłuża trwałość perfum - wystarczy posmarować nią miejsce, które następnie spryskacie zapachem.
   3. Jest znakomitym środkiem do impregnacji skórzanych produktów: butów, torebek, kurtek itd..
   4. Nakładana na cienie pod oczami niweluje je.
   5. Chroni przez korozją - wystarczy posmarować nią np. rower, który na zimę wstawiacie do garażu czy piwnicy, a nie odnajdziecie go wiosną zardzewiałego.
   6. Jeżeli zabrudzicie szminką ubranie, przed praniem nawilżcie plamę wazeliną - powinna łatwiej zejść.
   7.  Zmieszana z solą lub cukrem tworzy naturalny i delikatny peeling do ciała.
   8. Jeżeli posmarujecie nią skórki, przy malowaniu paznokci lakierem nie wyjdziecie poza linię. Żałuję, że przypomniałam sobie o tym po manicure;).
   9. Nałożona na końcówki włosów, rewelacyjnie je nawilża. 
   10. W seksie pomaga niektórym.

   Stosujecie wazelinę? Jeżeli znacie inne sposoby na wykorzystanie jej - piszcie! Jeżeli wiecie, gdzie jest jakiś garnek ze złotem, piszcie na priv;).

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

6 komentarze

  1. hehe no proszę i nawet życie seksualne umila:P

    OdpowiedzUsuń
  2. noooo i teraz przy kolejnym mani na bank wysmaruję sobie skórki, bo mam talent do ich zalewania:D
    i sprawdzę to z cieniami pod oczami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba kupię i przetestuję pod względem przedłużania trwałości perfum ; ) W jaki sposób niweluje cienie pod oczami? Przecież nie ma w sobie koloru ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magicznie;). Jako kosmetyk pielęgnacyjny - nie korektor;).

      Usuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook