TEMPERATURA W ZWIĄZKU

14.7.15

   O ile temperatura ciała ludzkiego jest stała, to ta w związku nieustannie się zmienia. Czasem jest dramatycznie niska, a kiedy indziej - niewiarygodnie wręcz wysoka.
    Kilka lat temu pewna nieprzychylna mi starsza kobieta zwróciła uwagę na moją dziurę w koszuli (skąd się tam znalazła?!), po czym rozpoczęła wykład na temat tego, jak należy dbać o męża. Wysłuchałam jej z grzeczności i nic nie powiedziałam, choć uznałam, że osoba, która ma na koncie już jeden rozwód i aktualnie nieudane małżeństwo, niewiele może mi pomóc w temacie jakiegokolwiek związku. 

   (fot. Anna Dziadosz)

    Jej rady dotyczyły wyglądu żony i mieszkania. Mówiła: "zawsze trzeba być znakomicie ubraną i umalowaną" oraz: "mieszkanie MUSI LŚNIĆ". Wiecie, co ja Wam powiem? Dbajcie o seks. Który z odpowiednim mężczyzną jest wspaniały.
   Brudne okna i wydepilowane ciało, czy czyste okna i zapuszczone kłaki na każdej kończynie? Według mnie zawsze powinna zwyciężyć opcja numer jeden - co nie znaczy, że Wasze mieszkania i domy powinny zarosnąć brudem;). Po prostu czasem fajnie jest wrzucić na luz przed mężem;).
   Mamy to szczęście, że  żyjemy w bardzo wyzwolonych czasach. Dziś słowo "seks" nikogo nie szokuje, a w ostatnim "Elle" możecie nawet poczytać o seksie analnym. Wszystko wskazuje na to, że niedługo w telewizji śniadaniowej prezenterzy pomiędzy kawą, szybkim pokazem mody i przepisem na naleśniki będą objaśniać tajniki najbardziej wyuzdanych erotycznych zachowań. Z jednej strony zaczyna to być niesmaczne (albo nawet nudne!), ale z drugiej daje nam ogromną swobodę w dostępie do frapujących nas tematów związanych z seksem.
   By temperatura w Waszym związku była wysoka, nie musicie kłócić się z Waszym partnerem, bo to na dłuższą metę szkodzi bardziej niż w czymkolwiek pomaga. Badania udowodniły, że "seks na zgodę" to też raczej jeden z powodów rozpadu związku niż jego spoiwo. Tak naprawdę najlepiej się nie wstydzić i szczerze powiedzieć (lub pokazać?), na co macie ochotę. Wtedy wszystko samo pójdzie;).

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

9 komentarze

  1. No no dobrze mówisz :D Wydepilowane ciało to nr 1, okna i tak zaleje deszcz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jak najbardziej się zgadzam, nie ma co się oszukiwać, że seks nie jest ważny :D Dobry seks..

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się całkowicie, udany sex to klucz do udanego związku, wiele osób może mieć inne zdanie, ale taka prawda, że jak w łóżku się nie układa to i relacje są kiepskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie do końca się z tym zgodzę. bo bywa i tak, że seks jest fantastyczny, a wzajemne relacje i tak kiepskie. seks jest ważny, ale dogadywanie się w sprawach dnia codziennego, podzielanie wartości, sztuka kompromisu itd. są RÓWNIE ważne

      Usuń
  4. Najwazniejsze to dopasowanie ludzi, jesli partnerzy nie będą się dogadywali to nawet najwspanialszy sex nie pomoże...

    OdpowiedzUsuń
  5. wybieram brudne okna i wydepilowane ciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rady babci - bezcenne:) Chociaż trochę racji ma - wszystko musi być perfekcyjne, czasami:)
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mówiła tego babcia, tylko moja teściowa:/.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook