TOTALNY AMBIENT SO! COFFEE, CZYLI ZANURKUJ W KUBKU...!

8.8.15

   W pewien upalny dzień na warszawskiej plaży obok mostu Poniatowskiego został ustawiony pojemnik z wodą w kształcie kubka kawy SO! COFFEE.
Na chętnych, którzy zdecydowali się do niego zajrzeć, czekały dziesiątki voucherów do zrealizowania w sieci kawiarni SO! COFFEE. 

   Mnie tam niestety nie było, ale poniżej możecie zobaczyć filmik, który został wtedy nakręcony. Co myślicie?;) Warto czasem wpaść do miasta?;) 

video
   Kto z Was wykonałby zadanie? Ja na pewno - nawet bez gwarancji, że pod wodą będzie voucher;). Wydaje mi się, że na filmiku widać kilku fanów Spinek i Szpilek. Przyznajcie się - byliście tam? No i czy znacie SO!COFFEE?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

7 komentarze

  1. Fajna zabawa, chyba zebrałabym się na odwagę i zanurkowałabym :D

    hd-emi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nawet mogła dłużej posiedzieć w tej beczce/ tym kubku, taki jest upał;).

      Usuń
  2. dobry sposób żeby się ochłodzić przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę wody dla ochłody, czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook